dc.contributor.author |
Сардак, С. Е. |
|
dc.contributor.author |
Хурдей, В. Д. |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-26T08:32:06Z |
|
dc.date.available |
2022-04-26T08:32:06Z |
|
dc.date.issued |
2022-04-26 |
|
dc.identifier.citation |
Сардак С. Е., Хурдей В. Д. Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості. Економіка та держава. 2021. № 3. С. 18–22. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2306-6806 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4726 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено теоретико-прикладні основи митного маркетингу. Ідентифіковано концептуальний зміст, об'єкт, предмет та суб'єктів митного маркетингу. Визначено, що головними суб'єктами митного маркетингу постають: міжнародні організації; органи державної влади країн; фізичні особи, що перетинають митний кордон держав (мігранти, туристи та транзитери); юридичні особи, які переміщують товари через митний кордон держав; юридичні особи, які надають інфраструктурні послуги. Зазначено, що форми застосування митного маркетингу суб'єктами здійснюються у межах нормативно-правового поля країн і міжнародного законодавства, а також обираються ними індивідуально виходячи з їх інтересів та можливостей. Наведено зміст маркетингової діяльності головних суб'єктів системи митного маркетингу у сферах: стратегічного планування; бюджетування, товарної, цінової та збутової політики, просування, дій персоналу, процесу обслуговування та оточення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, ТОВ `Редакція журналу `Економіка та держава` |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка та держава;2021. № 3 |
|
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
митна справа |
uk_UA |
dc.subject |
митні послуги |
uk_UA |
dc.subject |
митний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
Державна митна служба України |
uk_UA |
dc.subject |
Всесвітня митна організація |
uk_UA |
dc.subject |
marketing |
uk_UA |
dc.subject |
customs |
uk_UA |
dc.subject |
customs services |
uk_UA |
dc.subject |
customs marketing |
uk_UA |
dc.subject |
State Customs Service of Ukraine |
uk_UA |
dc.subject |
World Customs Organization |
uk_UA |
dc.title |
Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Customs marketing: institutionalization, potential, features |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |