Репозитарiй DSpace

Ефективне управління командою педагогічного колектива в умовах кризових явищ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бєляєва, О. П.
dc.contributor.author Belyaeva, O. P.
dc.date.accessioned 2022-04-22T09:04:16Z
dc.date.available 2022-04-22T09:04:16Z
dc.date.issued 2022-04-22
dc.identifier.citation Бєляєва О. П. Ефективне управління командою педагогічного колектива в умовах кризових явищ / О. П. Бєляєва // Публічне управління та митне адміністрування. - 2022. - № 1 (32). ¬- С. 10 - 13 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4716
dc.description.abstract У статті досліджено сутність поняття команди; визначено формування команди педагогічних працівників, обґрунтовано наявність кризових явищ у сучасному суспільстві та їх плив на формування креативної корпоративної культури, під час освітнього процесу в період змішаного навчання; інноваційні процеси у розвитку навчального закладу, освіти; визначено етапи формування ефективної роботи команди; запропоновано рекомендації з питань впливу на формування успішної особистості конкурентоспроможного випускника. Робота закладу освіти в умовах пандемії відбувається з переходом на змішане навчання, що включає в себе елементи дистанційного та очного навчання. Отримання нових навичок і вмінь проведення навчальної діяльності, потребує поглиблення теоретичних знань, удосконалення ефективної роботи з використанням інноваційної діяльності, покращення освітнього процесу. Педагогічним працівникам потрібні нові знання з психологічного формування особистості випускника, вміння зацікавити здобувачів освіти на дистанційному навчанні отримувати освіту та бути успішними. Щодо кризових явищ потрібно згадати і про наявність політичної та економічної криз та їх вплив на суспільство та молодь особисто. Ефективне керівництво студентською молоддю можливе якщо надавачі освітніх послуг вміють швидко реагувати на вимоги часу, орієнтуються на кожну особистість студента, враховуючи усі обставини та умови їх розвитку, як внутрішні спонукання отримати освіту так і зовнішні чинники. Сучасна молодь дуже вразлива, тому потрібно надати якісні освітні послуги, вплинути на формування світогляду та допомогти стати успішною людиною, знайти своє місце у житті. Такими повинні бути сучасні педагоги, які працюють в одній команді, ефективно використовують знання, вміння та навички роботи, постійно займаються самоосвітою та надихають і виховують громадянську позицію у молоді. Головним мотиватором розвитку успішної ефективної команди педагогічного колективу є формальний лідер навчального закладу, який власним прикладом засвідчує командні цінності роботи колективу, вміє взаємодіяти з громадою, мотивує на досягнення нових цілей та покращення роботи закладу освіти. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2022. - № 1 (32)
dc.subject лідерство uk_UA
dc.subject ефективне управління uk_UA
dc.subject педагогічний колектив uk_UA
dc.subject кризові явища uk_UA
dc.subject креативна корпоративна культура uk_UA
dc.subject змішане навчання uk_UA
dc.subject інноваційна діяльність uk_UA
dc.subject громадянська позиція uk_UA
dc.subject leadership uk_UA
dc.subject effective team management uk_UA
dc.subject teaching staff uk_UA
dc.subject team uk_UA
dc.subject crisis conditions uk_UA
dc.subject creative corporate culture uk_UA
dc.subject blended learning uk_UA
dc.subject innovation activity uk_UA
dc.subject civic position uk_UA
dc.title Ефективне управління командою педагогічного колектива в умовах кризових явищ uk_UA
dc.title.alternative Efective team management of the pedagogical team in crisis conditions uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2022/ №1(32)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Показати скорочений опис матеріалу