Репозиторий Dspace

Комунікаційна стратегія як засіб стимулювання трансформаційних процесів у митній сфері

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Квеліашвілі, І. М.
dc.contributor.author Кийда, Л. І.
dc.contributor.author Ковальов, В. Г.
dc.contributor.author Kveliashvili, I. M.
dc.contributor.author Kyida, L. I.
dc.contributor.author Kovalev, V. G.
dc.date.accessioned 2022-02-04T13:17:35Z
dc.date.available 2022-02-04T13:17:35Z
dc.date.issued 2022-02-04
dc.identifier.citation Квеліашвілі І. М. Комунікаційна стратегія як засіб стимулювання трансформаційних процесів у митній сфері / І. М. Квеліашвілі, Л. І. Кийда, В. Г. Ковальов // Публічне управління та митне адміністрування. – 2021. - № 4 (31). – С. 59 – 65 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4682
dc.description.abstract Глобалізація світової економіки проявляється у процесах змін у світі, перетворенні його на єдину зону з безперешкодним переміщенням товарів, послуг, інформації, капіталу тощо. У цьому просторі більш вільно поширюються ідеї, які сприяють розвитку актуальних інституційних утворень і формують їх комунікаційні зв’язки. Зазначено, що митні адміністрації країн світу здебільшого є незалежними територіально розподіленими системами у складі державних органів, вони пов’язані за інституціональними принципами митної політики єдиним правовим та інформаційно-комунікаційним простором. У статті доведено, що головною проблемою національних органів державної влади всіх рівнів є відсутність системності у виробленні комунікаційної стратегії. Зазначено, що до проблемних питань належать відсутність координації в роботі відповідних напрямів органів державної влади на центральному, регіональному й місцевому рівнях, не завжди ефективний зворотний зв’язок із громадськістю, брак гнучкості та оперативності під час реалізації комунікаційних рішень. Доведено, що зазначене є не відображенням процесів єдиного органу державної влади в Україні, а суцільним приводом для зміни сталої парадигми в комунікаційній політиці та принципах функціонування цих органів. Встановлено, що побудова комунікаційного простору відбувається на основі вертикальних, координаційних, матричних, мережевих, субординаційних, реординаційних, ієрархічних станів і режимів взаємодії, платформою для якої є єдиний правовий простір. У статті наведено п’ять рівнів взаємодії суб’єктів управління митною справою та стейкхолдерів з урахуванням розподілу компетенцій і впливу на суб’єкта управління. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2021. - № 4 (31).
dc.subject комунікаційна стратегія uk_UA
dc.subject митні органи uk_UA
dc.subject митна справа uk_UA
dc.subject комунікаційні зв’язки uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.subject органи державної влади uk_UA
dc.subject communication strategy uk_UA
dc.subject customs authorities uk_UA
dc.subject customs uk_UA
dc.subject communication links uk_UA
dc.subject communication uk_UA
dc.subject public authorities uk_UA
dc.title Комунікаційна стратегія як засіб стимулювання трансформаційних процесів у митній сфері uk_UA
dc.title.alternative Communication strategies as a method of stimulating transformation processes in the customs sphere uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2021/ №4(31)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись