dc.contributor.author |
Тогобицька, В. Дж. |
|
dc.contributor.author |
Tohobytska, V. D. |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-04T12:43:22Z |
|
dc.date.available |
2022-02-04T12:43:22Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-04 |
|
dc.identifier.citation |
Тогобицька В. Дж. Організаційно-правові засади та механізми державного управління соціально-економічними ризиками в умовах діджиталізації / В. Дж. Тогобицька // Публічне управління та митне адміністрування. – 2021. - № 4 (31). – С. 42 – 46 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4679 |
|
dc.description.abstract |
У статті здійснено комплексне наукове обґрунтування та дослідження проблематики організаційно-правових засад та механізмів державного управління соціально-економічними ризиками в умовах діджиталізації.
Акцентовано увагу на тому, що в складних сучасних державно-суспільних процесах, а також відносинах у сфері суб’єктів господарської та підприємницької діяльності, важко уявити їх функціонування без використання інформаційних і цифрових технологій, адже їх використання полегшило і навіть змінило різні сфери підприємницької діяльності й, відповідно, управлінські процеси у сфері бізнес-адміністрування. Натепер у науковій літературі зустрічаються дослідження, що стосуються такого явища, як діджиталізація, які носять переважно описовий характер і стосуються різних сфер діяльності сучасного суспільства, зокрема, наслідків діджиталізації для сучасного суспільства, безпосередньо на рівні підприємств, вплив на підприємства різних сфер діяльності, а також питання діджиталізації різних секторів економіки. Натомість поняття «діджиталізація» і його місце в процесах бізнес-адміністрування підприємницьких структур та соціально-економічних відносин
набуває все більшого й особливого значення.
Зроблено висновок, що управління та бізнес-адміністрування підприємницької структури в умовах діджиталізації суспільства повинні мати низку специфічних особливостей, зокрема, підприємець повинен з урахуванням сучасних технологій
стати повністю клієнтоорієнтованим перед підприємницькою структурою. При цьому клієнтоорієнтованість за традиційної економіки та цифрової економіки носить різний характер: у традиційній економіці управління потребами клієнтів у компанії в цілому, а за цифровізації економіки ‒ запитів конкретного споживача; каналами просування за традиційної економіки виступають переважно офлайн-комунікації, а за цифрової економіки ‒ діджиталізаційні елементи державного управління.
Перехід до клієнтоорієнтованості в умовах цифрової економіки є важливим управлінським процесом, що вимагає змін не тільки в окремих бізнес-процесах підприємницьких структур, а й у роботі всієї організації, тобто повинні бути внесені певні вищевказані корективи в бізнес-адміністрування підприємницької структури взагалі |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2021. - № 4 (31) |
|
dc.subject |
цифрова трансформація |
uk_UA |
dc.subject |
механізми державного управління |
uk_UA |
dc.subject |
діджиталізація |
uk_UA |
dc.subject |
державне управління |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-економічні ризики |
uk_UA |
dc.subject |
digital transformation |
uk_UA |
dc.subject |
mechanisms of public administration |
uk_UA |
dc.subject |
digitalization |
uk_UA |
dc.subject |
socio-economic risks |
uk_UA |
dc.subject |
public administration |
uk_UA |
dc.title |
Організаційно-правові засади та механізми державного управління соціально-економічними ризиками в умовах діджиталізації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Organizational and legal principles and mechanisms of public management of socio-economic risks in the conditions of digitalization |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |