dc.contributor.author |
Степаненко, Н. І. |
|
dc.contributor.author |
Волкова, І. М. |
|
dc.contributor.author |
Stepanenko, N. |
|
dc.contributor.author |
Volkova, I. |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-01T13:33:30Z |
|
dc.date.available |
2022-02-01T13:33:30Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-01 |
|
dc.identifier.citation |
Степаненко Н. І. Інтегральна оцінка товарної політики підприємств сфери агробізнесу / Н. І. Степаненко, І. М. Волкова // Науковий погляд: економіка та управління. – 2021. - № 6 (76) . – С. 52 – 57 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
(Print): 2521-666X (Online): 2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4661 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено теоретичні, методологічні і практичні аспекти формування товарної політики підприємств сфери агробіз- несу. У контексті моніторингу зовнішніх та внутрішніх детермінант розвитку аграрного ринку представлено концептуальний погляд на обґрунтування продуктового портфеля аграрних підприємств через призму ефективності їхньої маркетингової діяльності. Розглянуто сутність товарної політики в контексті забезпечення конкурентоспроможності аграрних підпри-ємств. Теоретично обґрунтовано важливість визначення продуктового профілю підприємства. Здійснено теоретичний аналіз сучасних тенденцій товарної політики аграрних підприємств. Представлено теоретико-методологічний базис дослідження чинників розвитку товарної політики аграрних підприємств, а також результати їх маркетингового дослідження методом опитування на підставі спеціально розроблених анкет. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;2021. - № 6 (76) |
|
dc.subject |
товарна політика |
uk_UA |
dc.subject |
цільові ринки |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
товарний портфель |
uk_UA |
dc.subject |
імперативи |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
агробізнес |
uk_UA |
dc.subject |
survey |
uk_UA |
dc.subject |
target markets |
uk_UA |
dc.subject |
marketing research |
uk_UA |
dc.subject |
product portfolio |
uk_UA |
dc.subject |
imperatives |
uk_UA |
dc.subject |
marketing activities |
uk_UA |
dc.subject |
agribusiness |
uk_UA |
dc.subject |
enterprise |
uk_UA |
dc.subject |
product policy |
uk_UA |
dc.title |
Інтегральна оцінка товарної політики підприємств сфери агробізнесу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Integrated assessment of commodity policy of agricultural enterprises |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |