Короткий опис (реферат):
Проаналізовано сутність та зміст екскурсійно-експозиційної діяльності (ЕЕД) закладів вищої освіти (ЗВО), обґрунтовано важливість та значення її розроблення й упровадження, узагальнено досвід ЕЕД провідних ЗВО України та світу. Представ-
лено ЕЕД як важливий напрям популяризаційно-маркетингового комплексу ЗВО та в перспективі – формування туристичної дестинації на його базі. Запропоновано класифікацію ЗВО за переважаючими атракціями. Виділено й обґрунтовано основні
етапи розбудови ЕЕД ЗВО та побудовано загальну схему управління нею з визначенням ключових відповідальних структурних підрозділів та зв’язків між ними на різних етапах у загальній системі менеджменту ЗВО. Викладено у загальних рисах та проаналізовано досвід ЕЕД в одному з репрезентативних і показових ЗВО України – Університеті митної справи та фінансів, який може слугувати прикладом для інших закладів вищої освіти.