Репозитарiй DSpace

Особливості реалізації масових комунікацій у сучасному медіапросторі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сенкевич, Г. А.
dc.contributor.author Чечельницька, Г. В.
dc.contributor.author Антонова, В. Ю.
dc.contributor.author Senkevych, H. A.
dc.contributor.author Chechelnytska, H. V.
dc.contributor.author Antonova, V. Yu.
dc.date.accessioned 2022-01-19T08:31:11Z
dc.date.available 2022-01-19T08:31:11Z
dc.date.issued 2022-01-19
dc.identifier.citation Особливості реалізації масових комунікацій у сучасному медіапросторі / Г. А. Сенкевич, Г. В. Чечельницька, В. Ю. Антонова // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. – 2021. - Вип.Том 32 (71), № 5, частина2. - С. 249-253 uk_UA
dc.identifier.issn 2710-4656 (Print)
dc.identifier.issn 2710-4664 (Online)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4639
dc.description.abstract У статті проаналізовано застосування ефективних методик та практик із метою вдосконалення управлінської функції комунікації. Як відомо, метою комунікаційного процесу є забезпечення розуміння й усвідомлення повідомлення, однак сам обмін інформацією в сучасному медіапросторі часто не гарантує цілковитого його осмислення реципієнтом, отже, не відбувається ефективного спілкування з погляду сприйняття контенту. З’ясовано, що повноцінний обмін інформацією має місце тільки в тому разі, коли одна сторона пропонує будь-яку інформацію, а інша стовідсотково сприймає її. Тому ефективні комунікації вимагають від кожної зі сторін комунікативних навичок, умінь, взаєморозуміння. На переконання директора Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка В. Різуна, масова комунікація є «процесом установлення і підтримання контактів у суспільстві, процесом його консолідації». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ТНУ імені В. І. Вернадського uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика;2021. - Вип.Том 32 (71), № 5, частина2
dc.subject інформаційний простір uk_UA
dc.subject комунікаційний процес uk_UA
dc.subject управління комунікацією uk_UA
dc.subject громадська думка uk_UA
dc.subject масовий вплив uk_UA
dc.subject information space uk_UA
dc.subject communication process uk_UA
dc.subject communication management uk_UA
dc.subject public opinion uk_UA
dc.subject mass media influence uk_UA
dc.title Особливості реалізації масових комунікацій у сучасному медіапросторі uk_UA
dc.title.alternative FEATURES OF MASS COMMUNICATIONS IMPLEMENTATION IN THE MODERN MEDIA SPACE uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу