DSpace Repository

Участь закладів вищої освіти в національному дослідженні steps в україні: потенціал та перспективи

Show simple item record

dc.contributor.author Головійчук, І. М.
dc.contributor.author Кидонь, В. В.
dc.contributor.author Забіяко, Ю. О.
dc.date.accessioned 2022-01-11T11:10:13Z
dc.date.available 2022-01-11T11:10:13Z
dc.date.issued 2022-01-11
dc.identifier.citation Головійчук І.М. Участь закладів вищої освіти в національному дослідженні steps в україні: потенціал та перспективи / І.М. Головійчук, В.В. Кидонь, Ю.О. Забіяко // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. - 2019. - № 2 (18). - С. 50-54 uk_UA
dc.identifier.issn 2522-4115 (print)
dc.identifier.issn 2522-9133 (online)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4630
dc.description.abstract У статті наведено думку авторів щодо необхідності участі закладів вищої освіти у боротьбі за здоров’язбереження нації. Мета статті полягає у вивченні й визначенні потенціалу, ролі та перспектив участі закладів вищої освіти в національному дослідженні STEPS (STEPwise approach to noncommunicable disease risk factor surveillance) в Україні з метою збереження здоров’я української нації шляхом запобігання поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань. Зважаючи на те, що неінфекційні захворювання є результатом поєднаного впливу генетичних, фізіологічних, екологічних і поведінкових факторів, автори обґрунтовують у статті актуальність, до- цільність і можливість використання закладами вищої освіти певних інструментів STEPS для імпле- ментації в системі формальної та інформальної освіти, зокрема анкетування, опитування, певні соці- ально-демографічні й фізичні вимірювання тощо. Автори розглядають можливість збору закладами вищої освіти з використанням інструментів STEPS даних про поведінкові фактори (рівень споживання тютюну й алкоголю, нездорове харчування, недостатня фізична активність); регіональні фактори навколишнього середовища (забруднення та ін.); результати фізичного огляду (надлишкова вага та ожиріння); про деякі генетичні та фізіологічні показ- ники (зокрема інформація щодо наявності хвороб системи кровообігу); про соціально-демографічні показники. Також у результаті дослідження авторами виявлено актуальність і важливість посилення міжсекторальної співпраці Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України й підпорядкованих їм структур. У статті аргументовано думку авторів щодо можливостей використання певних інструментів STEPS з метою їх імплементації в системі формальної та інформальної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки;2019. - № 2 (18)
dc.subject здоров’язбереження uk_UA
dc.subject інструменти STEPS uk_UA
dc.subject заклади вищої освіти uk_UA
dc.subject просвітницька робота uk_UA
dc.subject формальна й інформальна освіта uk_UA
dc.title Участь закладів вищої освіти в національному дослідженні steps в україні: потенціал та перспективи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account