DSpace Repository

Типологія посад публічної служби за критерієм змісту соціокомунікативної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Бабаченко, Н. В.
dc.contributor.author Babachenko, N. V.
dc.date.accessioned 2021-12-17T12:37:44Z
dc.date.available 2021-12-17T12:37:44Z
dc.date.issued 2021-11-17
dc.identifier.citation Бабаченко Н. В. Типологія посад публічної служби за критерієм змісту соціокомунікативної діяльності / Н. В. Бабаченко // Публічне управління та митне адміністрування. - 2021. - № 3 (30). - С. 57 – 63 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4621
dc.description.abstract У статті вивчаються підходи до розроблення типології посад публічної служби за критерієм змісту соціокомунікативної діяльності та визначення ключових соціокомунікативних функцій, які мають здійснювати представники кожного з типів посад. Актуальність статті зумовлена практичною потребою врахування під час добору претендентів на посади публічних службовців їх здатності здійснювати певну комунікативну діяльність, передбачену посадовими обов’язками. Систематизовано підходи щодо виокремлення типів публічних службовців відповідно до завдань, які вони виконують, а також сутності та характеру соціальних комунікацій і комунікативної діяльності публічних службовців. На основі узагальненого розуміння сутності комунікації, функціонального наповнення та змісту комунікацій у публічному управлінні запропоновано матрицю для структурування видів соціокомунікативної діяльності у суспільнозначущих сферах. У цій матриці кожен вид відповідає конкретному комплексу характеристик за факторами: «процес комунікативної діяльності» – «об’єкт комунікативної діяльності: ідея, текст чи дискурс» – «локалізація цільової аудиторії: внутрішня чи зовнішня». Проведене дослідження дало змогу розробити типологію посад публічної служби за критерієм змісту соціокомунікативної діяльності, а саме виокремити такі типи посад, як: «реципієнти» (переважно працюють із вхідними повідомленнями), «аналітики» (на основі аналітичної обробки вхідної інформації синтезують власні управлінські рішення або повідомлення), «генератори» (створюють повідомлення як ідеї, тексти чи дискурс, що є носіями управлінського впливу на внутрішню та зовнішню аудиторію), «транслятори» (забезпечують донесення повідомлень як засобу управлінського впливу до цільових аудиторій). Подальше вдосконалення та практичне використання розробленої методики допоможе виявити відмінності у змісті соціокомунікативної діяльності публічних службовців на посадах різних типів та конкретизувати перелік соціокомунікатив- них компетентностей для кожного типу посад uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2021. - № 3 (30)
dc.subject публічна служба uk_UA
dc.subject публічний службовець uk_UA
dc.subject компетентності публічних службовців uk_UA
dc.subject соціокомунікативна діяльність uk_UA
dc.subject посади публічної служби uk_UA
dc.subject public service uk_UA
dc.subject public servant uk_UA
dc.subject competencies of public servants uk_UA
dc.subject socio-communicative activity uk_UA
dc.subject public service positions uk_UA
dc.title Типологія посад публічної служби за критерієм змісту соціокомунікативної діяльності uk_UA
dc.title.alternative Typology of public service positions by criterion of socio-communicative activity uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2021/ №3(30)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account