Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Морозов, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-18T09:54:01Z | |
dc.date.available | 2021-11-18T09:54:01Z | |
dc.date.issued | 2021-11-18 | |
dc.identifier.citation | Морозов О. В. Вплив політики протекціонізму на розвиток морського та річкового транспорту в Україні (ХІХ – початок ХХ ст.) / О. В. Морозов// Грані: Дніпров. нац. ун-т ім. Олеся Гончара, Центр соц.-політ. дослідж. – Дніпро. - 2009 № 4 (66). - С.9 – 14 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2077-1800 (print). | |
dc.identifier.issn | 2413-8231 (online) | |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4523 | |
dc.description.abstract | Метою статті є розгляд впливу митної політики і тарифної реформи на залізничному транспорті в 1890-х рр. на розвиток портових господарств Півдня України; проаналізувати протекційні заходи уряду щодо інтенсифікації розвитку морського транспорту в ХІХ – на початку ХХ ст. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Центр соціально-політичних досліджень | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Грані : наук.-теорет. і громад.-політ. альм.;2009 № 4 (66). | |
dc.subject | реформи в економічній сфері | uk_UA |
dc.subject | політика митного протекціонізму | uk_UA |
dc.subject | митна політика | uk_UA |
dc.subject | тарифні реформи | uk_UA |
dc.subject | річковий транспорт | uk_UA |
dc.subject | річкове сполучення | uk_UA |
dc.subject | морське право | uk_UA |
dc.subject | вітчизняні пароплавні компанії | uk_UA |
dc.title | Вплив політики протекціонізму на розвиток морського та річкового транспорту в Україні (ХІХ – початок ХХ ст.) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |