dc.contributor.author |
Морозов, О. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-18T09:54:01Z |
|
dc.date.available |
2021-11-18T09:54:01Z |
|
dc.date.issued |
2021-11-18 |
|
dc.identifier.citation |
Морозов О. В. Вплив політики протекціонізму на розвиток морського та річкового транспорту в Україні (ХІХ – початок ХХ ст.) / О. В. Морозов// Грані: Дніпров. нац. ун-т ім. Олеся Гончара, Центр соц.-політ. дослідж. – Дніпро. - 2009 № 4 (66). - С.9 – 14 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2077-1800 (print). |
|
dc.identifier.issn |
2413-8231 (online) |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4523 |
|
dc.description.abstract |
Метою статті є розгляд впливу митної політики і тарифної реформи на залізничному
транспорті в 1890-х рр. на розвиток портових господарств Півдня України; проаналізувати протекційні заходи уряду щодо інтенсифікації розвитку морського транспорту в ХІХ – на початку ХХ ст. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Центр соціально-політичних досліджень |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Грані : наук.-теорет. і громад.-політ. альм.;2009 № 4 (66). |
|
dc.subject |
реформи в економічній сфері |
uk_UA |
dc.subject |
політика митного протекціонізму |
uk_UA |
dc.subject |
митна політика |
uk_UA |
dc.subject |
тарифні реформи |
uk_UA |
dc.subject |
річковий транспорт |
uk_UA |
dc.subject |
річкове сполучення |
uk_UA |
dc.subject |
морське право |
uk_UA |
dc.subject |
вітчизняні пароплавні компанії |
uk_UA |
dc.title |
Вплив політики протекціонізму на розвиток морського та річкового транспорту в Україні (ХІХ – початок ХХ ст.) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |