dc.contributor.author |
Кондратенко, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Зайцев, І. А. |
|
dc.contributor.author |
Любимов, В. А. |
|
dc.contributor.author |
Гомон, Л. В. |
|
dc.contributor.author |
Чикольба, Г. М. |
|
dc.contributor.author |
Kondratenko, V. |
|
dc.contributor.author |
Zaitsev, I. |
|
dc.contributor.author |
Lyubimov, V. |
|
dc.contributor.author |
Homon, L. |
|
dc.contributor.author |
Chykolba, H. M. |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-25T11:25:06Z |
|
dc.date.available |
2021-10-25T11:25:06Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-25 |
|
dc.identifier.citation |
Кондратенко В. В. Оптимізація організації фізичного виховання у ЗВО: моніторинг фізичного стану студентів у процесі фізичного виховання / В. В. Кондратенко, І. А. Зайцев, В. А. Любимов, Л. В. Гомон, Г. М. Чикольба // Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series “Pedagogy and Psychology”. - 2020. - № 6(2). – С. 137-144. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2413-3329 (печатный) |
|
dc.identifier.issn |
2520-6788 (онлайн) |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4502 |
|
dc.description.abstract |
Підготовка майбутнього спеціаліста – це багатогранний навчальний процес, що включає ряд видів навчання (теоретичний, психофізіологічний, фізичний та інші), фокусуючи результати педагогічного впливу на всі види підготовки та визначаючи професійну готовність. Актуальність і доцільність дослідження зазначеної проблеми посилюється необхідністю подолання наявних суперечностей у вищій школі, зокрема
між: вираженим погіршенням стану здоров’я студентської молоді, неухильним зростанням кількості студентів з ослабленим здоров’ям, з цієї причини віднесених до спеціальної медичної групи (СМГ), і соціальним замовленням на здорове, фізично розвинене й активне покоління. Метою роботи є теоретико-методологічне
обґрунтування та експериментальне підтвердження ефективності використання нових засобів, технологій, форм і методів організації фізичного виховання студентів. Для проведення емпіричної частини дослідження використовувалися метод спостереження та метод статистичної обробки даних, а для обґрунтування
теоретичної частини – методи системного, кореляційного та порівняльного аналізу. Розгляд сучасних підходів, представлений у змісті педагогічних технологій, авторських методів і програм у фізичному вихованні студентів виявив, що технології з широким арсеналом засобів можуть бути фактором, який поліпшить фізичне здоров'я студентів. Під час дослідження було з’ясовано, що неналежне функціонування системи фізичного виховання зумовлене відсутністю методів та механізмів впровадження наявної нормативно-правової бази забезпечення
фізичного виховання молоді на практиці. Крім того, було обґрунтовано появу проблеми застосування оздоровчих технологій через відсутність конкретного тлумачення понятійного апарату |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачевский государственный университет. |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series “Pedagogy and Psychology”;2020. - № 6(2). |
|
dc.subject |
institutions of higher education |
uk_UA |
dc.subject |
physical culture |
uk_UA |
dc.subject |
physical culture and sports activities |
uk_UA |
dc.subject |
special training |
uk_UA |
dc.subject |
physical training |
uk_UA |
dc.subject |
заклади вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура |
uk_UA |
dc.subject |
фізкультурно-спортивна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
спеціальна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
фізична підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Оптимізація організації фізичного виховання у ЗВО: моніторинг фізичного стану студентів у процесі фізичного виховання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Optimisation of physical education in higher education institutions: monitoring of the physical condition of students during physical education activities. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |