Репозиторий Dspace

Взаємодія освіти та науки у військовій сфері як стратегічний пріоритет державного управління в Україні

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гуляк, О. В.
dc.contributor.author Huliak, O. V.
dc.date.accessioned 2021-09-06T10:31:25Z
dc.date.available 2021-09-06T10:31:25Z
dc.date.issued 2021-09-06
dc.identifier.citation Гуляк О. В. Взаємодія освіти та науки у військовій сфері як стратегічний пріоритет державного управління в Україні / О. В. Гуляк // Публічне управління та митне адміністрування. - 2021. - № 2 (29) – С. 63 – 68 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4422
dc.description.abstract У статті розглянуто напрями взаємодії освіти та науки у військовій сфері. Доведено, що в науці державного управління взаємодія означає категорію, яка відображає процеси впливу різноманітних об’єктів один на одного, їх взаємну зумовленість, зміну стану та взаємоперехід. Поняття взаємодії характеризується такими рисами: 1) наявність фактичних і стійких зв’язків; 2) можливість об’єктів впливати один на одного; 3) наявність впливу, результатом якого є зміна взаємодіючих сторін. Показано, що необхідність такої взаємодії зумовлюється низкою факторів, які впливають на рівень підготовки кадрів: 1) державна політика у сфері національної безпеки i оборони, яка включає в себе військову освіту; 2) політичні, ідеологічні умови, соціально-економічні, фінансові та науково-технічні спроможності; 3) потреби ЗС у військових фахівцях усіх освітньо-кваліфікаційних рівнів і ланок управління; 4) стан військово-теоретичних, психолого-педагогічних досліджень,дослідно-конструкторських розробок; 5) ознайомлення з новими зразками військової техніки, які прийняті чи будуть включені до планів виробництва; 6) зміст освіти, розвиток дидактичних основ і технологій підготовки військових фахівців; 7) науково-педагогічний потенціал і стан інфраструктури оборонної галузі. Досліджено найбільш характерні напрями взаємодії військової освіти та науки у сфері підготовки фахівців і виділено такі напрями: 1) підготовка сумісних планів діяльності; 2) обмін досвідом і підготовка спільних організаційних заходів; 3) інформування про розвиток озброєння і військової (спеціальної) техніки й формування наукового, технологічного та технічного потенціалу; 4) проведення фундаментальних і прикладних досліджень для забезпечення потреб безпеки і оборони; 5) ознайомлення курсантів, слухачів, студентів, ад’юнктів з напрямами співпраці Збройних Сил України (ЗСУ) з військовими стандартами ЄС і НАТО. Доведено, що реалізація комплексу заходів зі взаємодії військової освіти та науки потребує перебудови основних ланок управління системою військової освіти й унесення доповнень у нормативно-правові акти, які регламентують організацію освітньої діяльності у військових навчальних закладах МО України uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування.;2021. - № 2 (29)
dc.subject військова освіта uk_UA
dc.subject наука uk_UA
dc.subject військові навчальні заклади uk_UA
dc.subject державне управління uk_UA
dc.subject освітянські заходи uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject science uk_UA
dc.subject military educational institutions uk_UA
dc.subject governance, interaction uk_UA
dc.subject educational activities uk_UA
dc.title Взаємодія освіти та науки у військовій сфері як стратегічний пріоритет державного управління в Україні uk_UA
dc.title.alternative Interaction between education and science in the military sphere as a strategic priority of public administration in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2021/ №2(29)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись