dc.contributor.author |
Ханик, Ю.-Б. Р. |
|
dc.contributor.author |
Данилович-Кропивницька, М. Л. |
|
dc.contributor.author |
Khanyk, Yu.-B. R. |
|
dc.contributor.author |
Danylovych-Kropyvnytska, M. L. |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-02T10:42:51Z |
|
dc.date.available |
2021-09-02T10:42:51Z |
|
dc.date.issued |
2021-09-02 |
|
dc.identifier.citation |
Ханик Ю.-Б. Р. Аналіз інструментів державного маркетингу українських товарів військового призначення / Ю.-Б. Р. Ханик, М. Л. Данилович-Кропивницька // Публічне управління та митне адміністрування. - 2021. - № 1(28). – С. 99 – 106 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4409 |
|
dc.description.abstract |
Все більше держав розглядає експорт товарів військового призначення як можливий шлях збільшення технологічних конкурентних переваг у світовій економіці, адже в розрахунку на одиницю витрат валютний ефект від продажу таких товарів є значно вищим, ніж від реалізації готової продукції. Отже, одним із перспективних напрямів національної економіки України є розвиток оборонно-промислового комплексу держави.
Торгівля товарами військового призначення є важливим інструментом зовнішньої політики країни, адже вона не лише просуває країну-експортера на міжнародному ринку, а й дозволяє певним чином впливати на країн-імпортерів цієї номенклатури товарів. Збільшення експорту товарів військового призначення також суттєво впливає на зайнятість населення, темпи та ефективність суспільного виробництва, а отже значною мірою формує економічний фундамент національної безпеки. Проведення ж правильної маркетингової політики дозволяє не лише підвищити конкурентоздатність окремого товару, але й розширити його ринок збуту. Зі збільшенням частки певної країни на ринку продукції товарів військового призначення збільшується і її політичний статус як держави. За умов економічної нестабільності в Україні доходи від продажу товарів воєнно-промислового комплексу допоможуть не лише підтримати стабільність національної економіки, а й можуть стати основою для розвитку інших секторів промислового виробництва.
Наукова стаття присвячена дослідженню українського експорту товарів військового призначення у відносно стабільних умовах до початку збройного конфлікту на Сході України та в період його загострення із 2014 року. Здійснено аналіз обсягів експорту товарів військового призначення у кількісному та матеріальному еквіваленті, його географічної структури, повноважень щодо експорту для різних суб’єктів господарювання, зокрема, пріоритетного для України експорту ракет і ракетних пускових установок. Встановлено, що для збільшення продажу озброєння Україна активно налагоджує державну маркетингову політику через участь у вітчизняних і закордонних виставках, рекламування товарів військового призначення у спеціалізованих українських виданнях. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування.;2021. - № 1(28) |
|
dc.subject |
товари військового призначення |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
озброєння |
uk_UA |
dc.subject |
воєнна безпека |
uk_UA |
dc.subject |
державний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
воєнно-промисловий комплекс |
uk_UA |
dc.subject |
military goods |
uk_UA |
dc.subject |
marketing |
uk_UA |
dc.subject |
armament |
uk_UA |
dc.subject |
military security |
uk_UA |
dc.subject |
state marketing |
uk_UA |
dc.subject |
military-industrial complex |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз інструментів державного маркетингу українських товарів військового призначення |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Analysis of state marketing instruments of Ukrainian military goods |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |