Короткий опис (реферат):
Згідно з логістичним підходом, очікувана споживачем цінність полягає у забезпеченні найвищої корисності з погляду часу та місця. Встановлено, що джерелом створення конкурентної позиції є диференціація якості обслуговування споживачів,
зменшення витрат на логістичні процеси шляхом оптимізації логістичних потоків продуктів, інформації, капіталу та їх переробки в логістичній системі підприємства або корпоративній мережі. Обґрунтовано, що, використовуючи синергію
альянсу, підприємства швидко розвиваються завдяки ефективному злиттю знань, навичок, фінансових засобів, технологій, інфраструктури, засобів виробництва. Ідентифіковано моделі стратегічних альянсів логістичного партнерства: тісної ін-
теграції, адитивний альянс, комплементарний альянс. У статті наведена логіка створення корисності в моделях стратегічних альянсів логістичного партнерства. Доведено, що конкурентні позиції партнерів можна зміцнити за рахунок підвищення
якості обслуговування клієнтів, зниження витрат на закупівлю, транспорт, зберігання, упаковку або виконання замовлення.