dc.contributor.author |
Шпак, Ю. В. |
|
dc.contributor.author |
Shpak, Yu. V. |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-16T08:36:50Z |
|
dc.date.available |
2021-08-16T08:36:50Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-16 |
|
dc.identifier.citation |
Шпак Ю. В. Правове регулювання діяльності центрів надання адміністративних послуг в Україні / Ю. В. Шпак // Правова позиція. - 2021. - № 2 (31). - С. 34 – 38 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-6473 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4350 |
|
dc.description.abstract |
Основою ефективної діяльності центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) є забезпечення комплексного правового виміру, тобто завчасно створена та реалізована відповідна нормативно-правова база. Маючи нормативну базу, яка встановлює юридичні обов’язки та розподіляє функціональні повноваження, можна говорити про пріоритетні напрями діяльності ЦНАП, визначаючи коло суб’єктів, відповідальних за реалізацію.
Можливість реалізації громадянських прав і виконання обов’язків – один із найбільш значущих напрямів правової політики держави, адже даний механізм законодавчо закріплює послідовну діяльність державних і муніципальних органів у формуванні ефективних дій захисту громадянських прав та забезпечення виконання обов’язків, що закріплені
Конституцією України, і на чому ґрунтується національна юридична доктрина.
Правове регулювання виступає результатом ефективної політики держави з метою розвитку суспільства та фактором стабільності в забезпеченні суспільних інтересів та формуванні зворотного зв’язку між результатами регулювання і діяльністю держави.
Уведення в правовий обіг поняття «адміністративні послуги» спрямоване не на запровадження окремого виду адміністративно-правових відносин між державою та людиною, а на перегляд взаємовідносин між державними органами та особами, оскільки за змістом цього поняття визнається принцип верховенства права.
Сенс змін полягає в тому, щоб домінуюче місце в минулому ідеології «панування» держави над людиною посіла ідеологія «служіння» держави інтересам людини. Впровадження ідеології взаємодії та співпраці під час функціонування виконавчої влади та органів місцевого самоврядування покладено в основу реалізації прав і свобод громад, що становить основну мету запровадження адміністративної реформи, передбаченої в Концепції адміністративної реформи в Україні.
В умовах децентралізації делегування повноважень органами місцевого самоврядування територіальним громадам актуальною є проблема побудови досконалої системи надання адміністративних послуг громадянам. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Правова позиція;2021. - № 2 (31) |
|
dc.subject |
адміністративна послуга |
uk_UA |
dc.subject |
центр надання адміністративних послуг |
uk_UA |
dc.subject |
орган місцевого самоврядування |
uk_UA |
dc.subject |
об’єднана територіальна громада |
uk_UA |
dc.subject |
administrative service |
uk_UA |
dc.subject |
administrative service centre |
uk_UA |
dc.subject |
local government |
uk_UA |
dc.subject |
united territorial community |
uk_UA |
dc.title |
Правове регулювання діяльності центрів надання адміністративних послуг в Україні |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Legal regulation of the activity of administrative service centers in Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |