Репозитарiй DSpace

Практика рекламної та PR-діяльності: практикум

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кодацька, Н. О.
dc.contributor.author Дрешпак, В. М.
dc.contributor.author Ятчук, О. М.
dc.contributor.author Сенкевич, Г. А.
dc.contributor.author Чечельницька, Г. В.
dc.contributor.author Антонова, В. Ю.
dc.contributor.author Лесюк, О. В.
dc.contributor.author Авраменко, І. А.
dc.date.accessioned 2021-08-16T07:44:49Z
dc.date.available 2021-08-16T07:44:49Z
dc.date.issued 2021-07-16
dc.identifier.citation Практика рекламної та PR-діяльності: практикум [Текст] / За ред. Кодацької Н.О, Чечельницької Г.В.- Дніпро: Середняк Т. К, 2021. – 357 c. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-617-8010-33-1
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4349
dc.description.abstract У навчальному посібнику розкрито сутність та структуру реклами та піару як складової частини професійної діяльності. Особливістю викладення матеріалу є наповнення його особистими практичними прикладами професійної діяльності викладачів та практиків, методиками, пошуковими алгоритмами, що принципово важливо для підготовки майбутніх журналістів, рекламістів, працівників прес-служб та pr-відділів. Багато уваги приділяється визначенню методики оцінювання та аналізу інформації та явищ різних сфер життя суспільства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Середняк Т. К, uk_UA
dc.relation.ispartofseries навчальне видання;2021
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject аналіз рекламного ринку uk_UA
dc.subject учасники рекламного процесу uk_UA
dc.subject рекламне агентство uk_UA
dc.subject PR-технології uk_UA
dc.subject типографічний дизайн uk_UA
dc.subject корпоративна реклама uk_UA
dc.subject продукція прес-служб uk_UA
dc.title Практика рекламної та PR-діяльності: практикум uk_UA
dc.type Textbook uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу