dc.contributor.author |
Шаповал, С. П. |
|
dc.contributor.author |
Shapoval, S. P. |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-06T10:08:20Z |
|
dc.date.available |
2021-08-06T10:08:20Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-06 |
|
dc.identifier.citation |
Шаповал С. П. Механізм розподілу коштів за надані адміністративні послуги у «спільних» центрах надання адміністративних послуг / С. П. Шаповал // Правова позиція. - 2021. - № 2 (31). - С. 30 – 33 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-6473 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4348 |
|
dc.description.abstract |
Реформа децентралізації передбачає нові можливості для органів місцевого самоврядування самостійно вирішувати завдання з покращення якості життя мешканців та забезпечення реалізації громадянами своїх прав. Однією
з таких можливостей стає міжмуніципальне співробітництво, яке уособлює собою об’єднання матеріальних ресурсів громад для виконання безпосередніх владних функцій у різних сферах: благоустрій, освіта, охорона здоров’я та інші.
Дієве відображення механізму взаємодії ми можемо спостерігати на прикладі взаємодії органів місцевого самоврядування під час створення центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП). Адже у зв’язку з ліквідацією ЦНАП при районних державних адміністраціях питання створення ЦНАП при об’єднаних територіальних громадах набуває важливого соціального та економічного значення.
Основний тягар фінансування ЦНАП лягає на орган місцевого самоврядування, це пов’язано з тим, що більшість плати за адміністративні послуги повертається до місцевого бюджету громади.
Актуальним виступає питання діяльності ЦНАП, створеного декількома громадами, та їхня подальша взаємодія в регулюванні діяльності «спільних» ЦНАП. Адже такі ЦНАП повинні відповідати основним критеріям, які засвідчують належність ЦНАП, що буває досить важко забезпечити територіальній громаді з обмеженими фінансовими
ресурсами та досить розгалуженою географічною системою розміщення населених пунктів. Тому «спільні» ЦНАП у змозі забезпечити достатній перелік послуг, комфортне для відвідувачів приміщення та некабінетні системи обслуговування, розширені години прийому і можливість отримання «супутніх послуг».
Фінансове забезпечення функціонування «спільних» ЦНАП здійснюється громадами, які шляхом міжмуніципального співробітництва його створили. У ЦНАП, які утворюються як «спільні» на основі договору про співробітництво
територіальних громад, діє основний принцип зарахування коштів – за місцем надання іншої послуги, тобто за місцем розташування ЦНАП.
Співробітництво громад – це можливості, які ще кілька років тому були недоступні місцевому самоврядуванню, а зараз набирають популярності. Це ефективний та доступний інструмент для сталого розвитку потенціалу й ресурсів громад України. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Правова позиція;2021. - № 2 (31) |
|
dc.subject |
адміністративна послуга |
uk_UA |
dc.subject |
центр надання адміністративних послуг |
uk_UA |
dc.subject |
орган місцевого самоврядування |
uk_UA |
dc.subject |
районна державна адміністрація |
uk_UA |
dc.subject |
«спільні» центри надання адміністративних послуг |
uk_UA |
dc.subject |
administrative service |
uk_UA |
dc.subject |
administrative services centre |
uk_UA |
dc.subject |
local self-government body |
uk_UA |
dc.subject |
district state administration |
uk_UA |
dc.subject |
“joint” administrative service centres |
uk_UA |
dc.title |
Механізм розподілу коштів за надані адміністративні послуги у «спільних» центрах надання адміністративних послуг |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Mechanism of distribution of funds for provided administrative services in “joint” centres of administrative services |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |