DSpace Repository

Механізм розподілу коштів за надані адміністративні послуги у «спільних» центрах надання адміністративних послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Шаповал, С. П.
dc.contributor.author Shapoval, S. P.
dc.date.accessioned 2021-08-06T10:08:20Z
dc.date.available 2021-08-06T10:08:20Z
dc.date.issued 2021-08-06
dc.identifier.citation Шаповал С. П. Механізм розподілу коштів за надані адміністративні послуги у «спільних» центрах надання адміністративних послуг / С. П. Шаповал // Правова позиція. - 2021. - № 2 (31). - С. 30 – 33 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4348
dc.description.abstract Реформа децентралізації передбачає нові можливості для органів місцевого самоврядування самостійно вирішувати завдання з покращення якості життя мешканців та забезпечення реалізації громадянами своїх прав. Однією з таких можливостей стає міжмуніципальне співробітництво, яке уособлює собою об’єднання матеріальних ресурсів громад для виконання безпосередніх владних функцій у різних сферах: благоустрій, освіта, охорона здоров’я та інші. Дієве відображення механізму взаємодії ми можемо спостерігати на прикладі взаємодії органів місцевого самоврядування під час створення центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП). Адже у зв’язку з ліквідацією ЦНАП при районних державних адміністраціях питання створення ЦНАП при об’єднаних територіальних громадах набуває важливого соціального та економічного значення. Основний тягар фінансування ЦНАП лягає на орган місцевого самоврядування, це пов’язано з тим, що більшість плати за адміністративні послуги повертається до місцевого бюджету громади. Актуальним виступає питання діяльності ЦНАП, створеного декількома громадами, та їхня подальша взаємодія в регулюванні діяльності «спільних» ЦНАП. Адже такі ЦНАП повинні відповідати основним критеріям, які засвідчують належність ЦНАП, що буває досить важко забезпечити територіальній громаді з обмеженими фінансовими ресурсами та досить розгалуженою географічною системою розміщення населених пунктів. Тому «спільні» ЦНАП у змозі забезпечити достатній перелік послуг, комфортне для відвідувачів приміщення та некабінетні системи обслуговування, розширені години прийому і можливість отримання «супутніх послуг». Фінансове забезпечення функціонування «спільних» ЦНАП здійснюється громадами, які шляхом міжмуніципального співробітництва його створили. У ЦНАП, які утворюються як «спільні» на основі договору про співробітництво територіальних громад, діє основний принцип зарахування коштів – за місцем надання іншої послуги, тобто за місцем розташування ЦНАП. Співробітництво громад – це можливості, які ще кілька років тому були недоступні місцевому самоврядуванню, а зараз набирають популярності. Це ефективний та доступний інструмент для сталого розвитку потенціалу й ресурсів громад України. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;2021. - № 2 (31)
dc.subject адміністративна послуга uk_UA
dc.subject центр надання адміністративних послуг uk_UA
dc.subject орган місцевого самоврядування uk_UA
dc.subject районна державна адміністрація uk_UA
dc.subject «спільні» центри надання адміністративних послуг uk_UA
dc.subject administrative service uk_UA
dc.subject administrative services centre uk_UA
dc.subject local self-government body uk_UA
dc.subject district state administration uk_UA
dc.subject “joint” administrative service centres uk_UA
dc.title Механізм розподілу коштів за надані адміністративні послуги у «спільних» центрах надання адміністративних послуг uk_UA
dc.title.alternative Mechanism of distribution of funds for provided administrative services in “joint” centres of administrative services uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2021/2(31)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account