Репозиторий Dspace

Маркетингові проблеми розвитку ритейлу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сотніков, Ю. М.
dc.contributor.author Єрешко, А. І.
dc.contributor.author Sotnikov, Y.
dc.contributor.author Ereshko, A.
dc.date.accessioned 2021-04-21T13:17:59Z
dc.date.available 2021-04-21T13:17:59Z
dc.date.issued 2021-04-21
dc.identifier.citation Сотніков Ю. М. Маркетингові проблеми розвитку ритейлу / Ю. М. Сотніков, А. І. Єрешко // Науковий погляд: економіка та управління. – 2021. - №1 (71). – С. 29 - 32 uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079(Online)
dc.identifier.issn 2521-666X (Print)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4284
dc.description.abstract Стаття розкриває особливості ритейлу в умовах економічної кризи, у тому числі викликаної пандемією СOVID-19. Вивчено особливості поведінки споживачів та розглянуто можливості їх розвитку в подальшому. Розкрито актуальність та практичну значимість розвитку ритейлу. Досліджено сучасні тренди розвитку ритейлу (еволюція бізнес-моделі, першочерговість філософії та мети компанії, переосмислення вартості ведення бізнесу, вивчення вибору споживача «під мікроскопом») та відокремлено його окремі маркетингові проблеми, охарактеризовано чинники, що спонукають до них. Запропоновано схему процесу стратегічного розвитку ритейлу з урахуванням повсякденного ритму і купівельних особливостей споживачів. Визначено основні напрями розвитку магазинів роздрібної торгівлі у майбутньому та виділено чинники його досягнення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2021. - №1 (71)
dc.subject ритейл uk_UA
dc.subject тренды развития ритейла uk_UA
dc.subject стратегическое развитие uk_UA
dc.subject поведение потребителя uk_UA
dc.subject программы лояльности uk_UA
dc.subject retail uk_UA
dc.subject retail development trends uk_UA
dc.subject strategic development uk_UA
dc.subject consumer behavior uk_UA
dc.subject loyalty programs uk_UA
dc.title Маркетингові проблеми розвитку ритейлу uk_UA
dc.title.alternative Marketing problems of retail development uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2021/1(71)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись