Репозиторий Dspace

Формування моделі поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхід

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Заячковська, Г. А.
dc.date.accessioned 2016-03-26T09:06:06Z
dc.date.available 2016-03-26T09:06:06Z
dc.date.issued 2016-03-26
dc.identifier.citation 1. Сагинова О. В. Кросскультурный маркетинг : учеб. пособие / Сагинова О. В., Скоробогатых И. И., Дюметц Ж. – М. : ИНФРА-М, 2011. – 263 с. 2. Куриляк В. Є. Міжкультурний менеджмент / Куриляк В. Є. – Тернопіль : Астон, 2004. – 239 с. 3. Burns P. Tourism – A new perspective / P. Burns, A. Holden. – London; New York; Toronto, 1995. – 295 p. 4. Swarbrooke J. Consumer behavior in tourism / J. Swarbrooke, S. Horner. – Elsevier, 2007. – 439 p. 5. Наумов В. Н. Модели поведения потребителей в маркетинговых системах : учебное пособие / Наумов В. Н. ; под ред. засл. деят. науки РФ, д-ра экон. наук, проф. Г. Л. Багиева. – СПб. : Изд-во СПбГУЭФ, 2009. – 240 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/425
dc.description.abstract Висвітлено міжкультурний підхід до поведінки споживачів, запропоновано модель поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг з використанням міжкультурного підходу. Розглянуто мотивації споживачів туристичних продуктів і послуг на основі використання теорії мотивацій Маслоу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Академія митної служби України uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка;2013/1
dc.subject культура uk_UA
dc.subject міжкультурний підхід uk_UA
dc.subject модель поведінки споживачів uk_UA
dc.subject мотивації споживачів uk_UA
dc.subject процес прийняття рішення uk_UA
dc.subject купівля туристичних продуктів і послуг uk_UA
dc.subject culture uk_UA
dc.subject intercultural approach uk_UA
dc.subject model of consumer behavior uk_UA
dc.subject consumer motivation uk_UA
dc.subject decision making process uk_UA
dc.subject purchase of tourism products and services uk_UA
dc.title Формування моделі поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхід uk_UA
dc.title.alternative Forming model of consumer behavior in the market of international travel services: cross-cultural approach uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2013/1
    Серія "Економіка"

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись