dc.contributor.author |
Заячковська, Г. А. |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-26T09:06:06Z |
|
dc.date.available |
2016-03-26T09:06:06Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-26 |
|
dc.identifier.citation |
1. Сагинова О. В. Кросскультурный маркетинг : учеб. пособие / Сагинова О. В., Скоробогатых И. И., Дюметц Ж. – М. : ИНФРА-М, 2011. – 263 с. 2. Куриляк В. Є. Міжкультурний менеджмент / Куриляк В. Є. – Тернопіль : Астон, 2004. – 239 с. 3. Burns P. Tourism – A new perspective / P. Burns, A. Holden. – London; New York; Toronto, 1995. – 295 p. 4. Swarbrooke J. Consumer behavior in tourism / J. Swarbrooke, S. Horner. – Elsevier, 2007. – 439 p. 5. Наумов В. Н. Модели поведения потребителей в маркетинговых системах : учебное пособие / Наумов В. Н. ; под ред. засл. деят. науки РФ, д-ра экон. наук, проф. Г. Л. Багиева. – СПб. : Изд-во СПбГУЭФ, 2009. – 240 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/425 |
|
dc.description.abstract |
Висвітлено міжкультурний підхід до поведінки споживачів, запропоновано модель поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг з використанням міжкультурного підходу. Розглянуто мотивації споживачів туристичних продуктів і послуг на основі використання теорії мотивацій Маслоу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Академія митної служби України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка;2013/1 |
|
dc.subject |
культура |
uk_UA |
dc.subject |
міжкультурний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
модель поведінки споживачів |
uk_UA |
dc.subject |
мотивації споживачів |
uk_UA |
dc.subject |
процес прийняття рішення |
uk_UA |
dc.subject |
купівля туристичних продуктів і послуг |
uk_UA |
dc.subject |
culture |
uk_UA |
dc.subject |
intercultural approach |
uk_UA |
dc.subject |
model of consumer behavior |
uk_UA |
dc.subject |
consumer motivation |
uk_UA |
dc.subject |
decision making process |
uk_UA |
dc.subject |
purchase of tourism products and services |
uk_UA |
dc.title |
Формування моделі поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхід |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Forming model of consumer behavior in the market of international travel services: cross-cultural approach |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |