Репозиторий Dspace

Позашкільна освіта як об’єкт муніципального управління в умовах децентралізації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шабаєва, Л. М.
dc.contributor.author Shabayeva, L. M.
dc.date.accessioned 2021-02-02T09:30:20Z
dc.date.available 2021-02-02T09:30:20Z
dc.date.issued 2021-02-02
dc.identifier.citation Шабаєва Л. М. Позашкільна освіта як об’єкт муніципального управління в умовах децентралізації / Л. М. Шабаєва // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020 . - № 4 (27). – С. 114 – 118 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4247
dc.description.abstract Розглянуто проблему розвитку позашкільної освіти та її управлінські аспекти. Виділено основні характеристики позашкільної освіти як підсистеми освітньої галузі та об’єкта управління. Сформульовано визначення муніципального управління позашкільною освітою та виокремлені його найбільш суттєві характеристики. Визначені основні чинники зростання значущості позашкільної освіти в умовах інформатизації та медіатизації освіти й зростання вільного часу дітей і молоді. Обґрунтовано необхідність стратегізації управління позашкільною освітою на муніципальному рівні та описані основні риси стратегічного управління нею. Об’єктність позашкільної освіти для місцевого самоврядування визначається тим, що це послідовний процес формування системи цінностей та адаптації особистості учня до сучасних умов життя, заснований на вільній формі самореалізації, що відповідає індивідуальним потребам, здібностям та потенціалу дитини, інтелектуальній чи фізичній підготовці. Позашкільну освіту як об’єкт муніципального управління слід розуміти як цілеспрямований процес пізнавального та ціннісного розвитку підростаючого покоління територіальної громади в часових рамках та в межах принципу вільної самореалізації, спрямованої на соціалізацію та адаптацію до практичних умов життя, що узгоджується з індивідуальними потребами та саморозвитком особистих здібностей. Організація координаційної діяльності на муніципальному рівні визначає ефективність упровадження інноваційних процесів у позашкільній освіті та зростання її значення в освітній системі. На сучасному етапі розвитку актуальною є також проблема діяльності органів місцевого управління освітою та системи позашкільної освіти як суб’єктів ринкових відносин і виробників освітніх послуг. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2020 . - № 4 (27)
dc.subject муніципальне управління uk_UA
dc.subject позашкільна освіта uk_UA
dc.subject управління освітою uk_UA
dc.subject стратегічне управління uk_UA
dc.subject municipal management uk_UA
dc.subject out-of-school education uk_UA
dc.subject education management uk_UA
dc.subject strategic management uk_UA
dc.title Позашкільна освіта як об’єкт муніципального управління в умовах децентралізації uk_UA
dc.title.alternative Extracurricular education as an object of municipal governance in the conditions of decentalization uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2020/ №4(27)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись