DSpace Repository

Державна служба якості освіти України як суб’єкт реформування вітчизняної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Троценко, М. М.
dc.contributor.author Trotsenko, M. M.
dc.date.accessioned 2021-02-01T12:57:51Z
dc.date.available 2021-02-01T12:57:51Z
dc.date.issued 2021-02-01
dc.identifier.citation Троценко М. М. Державна служба якості освіти України як суб’єкт реформування вітчизняної освіти / М. М. Троценко // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020 . - № 4 (27). – С. 73 – 80 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4241
dc.description.abstract У статті проаналізовано й описано роль і структуру Державної служби якості освіти України як суб’єкта реформування вітчизняної освіти в питанні здійснення державного нагляду (контролю) за забезпеченням якості й доступності освіти в контексті реформи децентралізації повноважень від державної влади органам місцевого самоврядування. Обґрунтовано концептуальні засади взаємодії Державної служби якості освіти України з органами місцевого самоврядування, територіальними громадами, громадськістю через регіональні представництва Державної служби якості освіти України в областях у питанні дотримання закладами освіти норм Конституції України та законодавства у сфері освіти. Розмежовано повноваження Державної служби якості освіти та її регіональних представництв, окреслено функції органів місцевого самоврядування згідно з проведеною реформою децентралізації владних повноважень. Проаналізовано реалізацію повноважень Державної служби якості освіти України на основі звіту її діяльності щодо забезпечення якості освіти за 2019 рік. Узагальнено результати порівняльного аналізу функцій й повноважень у частині державного нагляду (контролю) щодо забезпечення якості освіти Державної служби якості освіти України та Чеської шкільної інспекції як партнера Державної служби якості освіти України. За результатами здійсненого аналізу запропоновано внесення на законодавчому рівні пропозицій щодо зміни системи фінансування закладів освіти залежно від результатів інституційного аудиту шкіл. Визначено необхідність вивчення повноважень і досвіду роботи інституцій з подібними функціями в країнах Європейського Союзу для розробки пропозицій щодо внесення змін до національного законодавства для покращення показників ефективності Державної служби якості освіти України в частині забезпечення й дотримання прав та обов’язків усіх зацікавлених сторін uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2020 . - № 4 (27)
dc.subject взаємодія органів влади uk_UA
dc.subject громадський контроль uk_UA
dc.subject державний нагляд (контроль) uk_UA
dc.subject децентралізація освіт- ніх повноважень uk_UA
dc.subject інституційний аудит uk_UA
dc.subject якість освіти uk_UA
dc.subject collaboration between government institutions uk_UA
dc.subject public control uk_UA
dc.subject government control uk_UA
dc.subject decentralization of educational responsibilities uk_UA
dc.subject institutional audit uk_UA
dc.subject education quality uk_UA
dc.title Державна служба якості освіти України як суб’єкт реформування вітчизняної освіти uk_UA
dc.title.alternative State Inspectorate of Education Quality of Ukraine as a subject of reforming domestic education system uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2020/ №4(27)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account