dc.contributor.author |
Бурик, М. М. |
|
dc.contributor.author |
Buryk, M. M. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-28T07:58:19Z |
|
dc.date.available |
2021-01-28T07:58:19Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-28 |
|
dc.identifier.citation |
Бурик М. М. Проблеми правового забезпечення розвитку транспортної інфраструктури / М. М. Бурик // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020 . - № 4 (27). – С. 32 – 38 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4235 |
|
dc.description.abstract |
У статті на основі аналізу правового забезпечення розвитку транспортної інфраструктури, прогресу виконання задач у транспортному секторі відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС за 2015–2020 роки сформовано ряд
важливих тверджень щодо розвитку галузі. Визначено, що через правові проблеми не розвивається ринок приватно-публічних транспортних послуг. Доведено, що за період 2015–2020 років не досягнуто суттєвого результативного руху в різних
сегментах транспортної інфраструктури, а проекти ключових рамкових законів перебувають на розгляді. Правові зміни характеризуються фрагментарністю, точковістю та безсистемністю у сферах безпеки, стратегічного планування, органі-
заційно-інституційних змін. Встановлено, що проблеми правового забезпечення зумовлені невиконанням поставлених завдань щодо інтеграції нормативно-правової бази відповідно до законодавства ЄС. У статті зроблено висновок, що на приватний
сектор покладено додатковий фінансовий та організаційний тягарі, а публічні органи управління розвитком транспортної інфраструктури мало задіяні у формуванні ринку якісних транспортних послуг. Основна проблема правового забезпечення – внесення змін, які посилюють тиск на діяльність організацій транспортного сектору з одночасною відсутністю впровадження суттєвих лібералізаційних, стимулюючих інструментів розвитку транспортного сектору, посилення тиску на діяльність приватного сектору через інтеграцію транспортного ринку України до ЄС. У короткостроковому періоді відсутній системний розвиток галузі, тоді як у довгостроковому періоді можна очікувати комплексну трансформацію інфраструктури транспорту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2020 . - № 4 (27) |
|
dc.subject |
транспортна інфраструктура |
uk_UA |
dc.subject |
правове забезпечення розвитку інфраструктури |
uk_UA |
dc.subject |
безпека на транспорті |
uk_UA |
dc.subject |
нормативно-правове забезпечення розвитку транспорту |
uk_UA |
dc.subject |
transport infrastructure |
uk_UA |
dc.subject |
legal support of infrastructure development |
uk_UA |
dc.subject |
transport safety |
uk_UA |
dc.subject |
normative-legal support of transport development |
uk_UA |
dc.title |
Проблеми правового забезпечення розвитку транспортної інфраструктури |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Problems of legal support for the development of transport infrastructure |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |