DSpace Repository

Окремі аспекти використання екологічного маркетингу для поліпшення природного середовища міста

Show simple item record

dc.contributor.author Ліпич, Л. Г.
dc.contributor.author Хілуха, О. А.
dc.contributor.author Кушнір, М. А.
dc.contributor.author Lipych, L.
dc.contributor.author Khilukha, O.
dc.contributor.author Kushnir, M.
dc.date.accessioned 2021-01-22T09:40:41Z
dc.date.available 2021-01-22T09:40:41Z
dc.date.issued 2021-01
dc.identifier.citation Ліпич Л. Г. Окремі аспекти використання екологічного маркетингу для поліпшення природного середовища міста / Л. Г. Ліпич, О. А. Хілуха, М. А. Кушнір // Науковий погляд: економіка та управління. – 2020. - №4 (70). – С. 66 – 71 uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4221
dc.description.abstract Екологічний маркетинг – це філософія організації щодо маркетингової діяльності, яка визначає головною метою підприємства відносно ринку забезпечення його функціонування на принципах стійкого споживання та відповідального ставлення до навколишнього середовища відповідно до вимог стійкого розвитку суспільства та екосистеми. Обґрунтовано, що фактична реалізація маркетингу здійснюється з використанням його основних інструментів, адаптованих до територіального управління. Для маркетингу територій, крім традиційних інструментів «4P», використовуються ще два, а саме підтримка місцевої спільноти та політичні сили. Екологічні проєкти органів місцевої влади міста Луцька, підприємств та громадських організацій спрямовані не лише на вирішення екологічних проблем. В них чітко можна виокремити складові частини екомаркетингу, імплементація яких дає змогу підвищити добробут мешканців міста та збільшити потік туристів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №4 (70)
dc.subject екологічні проблеми uk_UA
dc.subject екологічний маркетинг uk_UA
dc.subject проекологічні ініціативи uk_UA
dc.subject екосвідомість суспільства uk_UA
dc.subject екологічні проєкти uk_UA
dc.subject навколишнє природне середовище uk_UA
dc.subject ecological problems uk_UA
dc.subject ecological marketing uk_UA
dc.subject pro-ecological initiatives uk_UA
dc.subject eco-consciousness of society uk_UA
dc.subject ecological projects uk_UA
dc.subject environment uk_UA
dc.title Окремі аспекти використання екологічного маркетингу для поліпшення природного середовища міста uk_UA
dc.title.alternative Certain aspects of using environmental marketing to improve the city’s natural environment uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2020/4(70)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account