Репозитарiй DSpace

Маркетинговий менеджмент аграрних підприємств в контексті міжнародного бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зінченко, О. А.
dc.contributor.author Арутюнян, А. Е.
dc.contributor.author Zinchenko, O.
dc.contributor.author Arutyunyan, A.
dc.date.accessioned 2021-01-21T11:41:04Z
dc.date.available 2021-01-21T11:41:04Z
dc.date.issued 2021-01-21
dc.identifier.citation Зінченко О. А. Маркетинговий менеджмент аграрних підприємств в контексті міжнародного бізнесу / О. А. Зінченко, А. Е. Арутюнян // Науковий погляд: економіка та управління. – 2020. - №4 (70). – С.7 - 12 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X (Print)
dc.identifier.issn 2706-9079(Online)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4211
dc.description.abstract Стаття розкриває особливості маркетингового менеджменту підприємств аграрного сектору економіки в умовах виходу на міжнародний ринок. Розкрито актуальність та практичну значимість маркетингового менеджменту в процесах розроблення зовнішньоекономічної стратегії в аграрному бізнесі. Виявлено передумови виходу аграрних підприємств України на зовнішні ринки, охарактеризовано чинники, що гальмують ці процеси. Досліджено стратегічні та тактичні інструменти маркетингового менеджменту, висвітлено підходи до управління комплексом маркетингу в умовах активізації зовнішньоекономічної діяльності аграрного підприємства. Систематизовано стратегії виходу українських підприємств на міжнародний ринок аграрної продукції, розкрито форми спільного підприємництва у міжнародному аграрному бізнесі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №4 (70)
dc.subject аграрне підприємство uk_UA
dc.subject міжнародний аграрний ринок uk_UA
dc.subject маркетинговий менеджмент uk_UA
dc.subject зовнішньоеконо- мічна стратегія uk_UA
dc.subject маркетинг-мікс uk_UA
dc.subject agricultural enterprise uk_UA
dc.subject international agricultural market uk_UA
dc.subject marketing management uk_UA
dc.subject foreign economic strategy uk_UA
dc.subject marketing mix uk_UA
dc.title Маркетинговий менеджмент аграрних підприємств в контексті міжнародного бізнесу uk_UA
dc.title.alternative Marketing management of agricultural enterprises in the context of international business uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2020/4(70)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу