dc.contributor.author |
Зінченко, О. А. |
|
dc.contributor.author |
Арутюнян, А. Е. |
|
dc.contributor.author |
Zinchenko, O. |
|
dc.contributor.author |
Arutyunyan, A. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-21T11:41:04Z |
|
dc.date.available |
2021-01-21T11:41:04Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-21 |
|
dc.identifier.citation |
Зінченко О. А. Маркетинговий менеджмент аграрних підприємств в контексті міжнародного бізнесу / О. А. Зінченко, А. Е. Арутюнян // Науковий погляд: економіка та управління. – 2020. - №4 (70). – С.7 - 12 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-666X (Print) |
|
dc.identifier.issn |
2706-9079(Online) |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4211 |
|
dc.description.abstract |
Стаття розкриває особливості маркетингового менеджменту підприємств аграрного сектору економіки в умовах виходу на міжнародний ринок. Розкрито актуальність та практичну значимість маркетингового менеджменту в процесах розроблення зовнішньоекономічної стратегії в аграрному бізнесі. Виявлено передумови виходу аграрних підприємств України на зовнішні ринки, охарактеризовано чинники, що гальмують ці процеси. Досліджено стратегічні та тактичні інструменти
маркетингового менеджменту, висвітлено підходи до управління комплексом маркетингу в умовах активізації зовнішньоекономічної діяльності аграрного підприємства. Систематизовано стратегії виходу українських підприємств на міжнародний ринок аграрної продукції, розкрито форми спільного підприємництва у міжнародному аграрному бізнесі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №4 (70) |
|
dc.subject |
аграрне підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародний аграрний ринок |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
зовнішньоеконо- мічна стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг-мікс |
uk_UA |
dc.subject |
agricultural enterprise |
uk_UA |
dc.subject |
international agricultural market |
uk_UA |
dc.subject |
marketing management |
uk_UA |
dc.subject |
foreign economic strategy |
uk_UA |
dc.subject |
marketing mix |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинговий менеджмент аграрних підприємств в контексті міжнародного бізнесу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing management of agricultural enterprises in the context of international business |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |