dc.contributor.author |
Геращенко, С. О. |
|
dc.contributor.author |
Петруня, В. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-26T08:41:22Z |
|
dc.date.available |
2016-03-26T08:41:22Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-26 |
|
dc.identifier.citation |
1. Лібералізація та модернізація (за матеріалами “круглого столу”) // Економіка України. – 2011. – № 8. – С. 13. 2. Сайт “Human development report” [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http// hdr.undp.org. 3. Сайт “Doing Business” [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.doingbusiness.org. 4. Сайт Державної служби статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/420 |
|
dc.description.abstract |
Проаналізовано особливості інвестиційного клімату України, визначено переваги та ризики інвестування в економіку України, особливості руху прямих іноземних інвестицій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Академія митної служби України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка;2013/1 |
|
dc.subject |
економічна інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингове середовище |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія інтеграції |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
economic integration |
uk_UA |
dc.subject |
enterprise |
uk_UA |
dc.subject |
marketing environment |
uk_UA |
dc.subject |
integration strategy |
uk_UA |
dc.subject |
competitiveness |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингове середовище діяльності підприємств: можливі зміни в контексті стратегії зовнішньоекономічної інтеграції |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing environment of activity enterprises: possible changes in the context of strategy external economic integration |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |