dc.contributor.author |
Безена, І. М. |
|
dc.contributor.author |
Bezena, I. M. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-12T11:44:41Z |
|
dc.date.available |
2021-01-12T11:44:41Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-12 |
|
dc.identifier.citation |
Безена І. М. Нові механізми діяльності державного управління та інститутів громадянського суспільства в контекстах стратегій розвитку освітньої сфери регіону / І. М. Безена // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 3 (26). - С. 97 – 101 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4202 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню нових механізмів державного управління та інститутів громадянського суспільства у процесах демократизації і децентралізації публічної влади та контекстах становлення стратегій розвитку освітньої
сфери регіону. У ході процесів реформи актуалізуються практики залучення громадськості до організаційних процесів формування та практичної реалізації державної політики у сфері освіти. Як свідчить зарубіжний досвід, ключовими питаннями постають: єдність і міцність суспільних цінностей та суспільних інституцій; дотримання основ демократії у механізмах залучення громадян/громадянських інституцій до процесів врядування на території громади; суттєвий вплив суб’єктів громадянського суспільства на процеси сталого розвитку громади та прав і свобод людини, в тому числі на освіту.
У дослідженні проаналізовано сучасні практичні і початкові результати спільної діяльності у Дніпропетровському регіоні, механізми долучення інститутів громадянського суспільства до реформування освітньої сфери суспільства з метою
підвищення задоволення потреби особистості в доступності до мережі закладів і якості освіти. Ключовим змістовим питанням практик організаційної діяльності державного управління регіонального рівня є конструктивна співпраця з органами місцевого самоврядування, громадськими інституціями території та жителями сіл і міст. Актуалізуються процеси реалізації інфраструктурних проєктів території, які спрямовано на покращення освітнього середовища та інтерактивного простору для інтелектуального розвитку людини. Адже мережа і зміст освіти визначають стратегічні орієнтири в людському розвитку території. Від рівня їхньої ефективної і спільної роботи залежать перспективи розвитку території і бюджетне наповнення, якість життя громади, інвестиційна привабливість громади і благополуччя її громадян.
За результатами дослідження встановлено, що від рівня співпраці державного управління, місцевого самоврядування і громадського активу громади, стратегічно вибудованих партнерських стосунків, організаційного розвитку взаємної довіри
і відповідальності буде залежати динамізм розвитку території та освітньої сфери, розв’язання критичних соціальноекономічних проблем і поступ у розвитку регіону. Сучасні регіональні практики підтверджують актуальність для стратегії розвитку території, наявність активних і професійних суб’єктів організаційної діяльності для послідовної реалізації інфраструктурних та організаційних процесів: аналіз ситуації, планування, обговорення, прийняття рішення, бюджетування проєктів та їх ефективна реалізація і успішність регіону. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 3 (26) |
|
dc.subject |
стратегія розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
сталий розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
освітня система |
uk_UA |
dc.subject |
реформування освітньої сфери |
uk_UA |
dc.subject |
development strategy |
uk_UA |
dc.subject |
sustainability |
uk_UA |
dc.subject |
partnership |
uk_UA |
dc.subject |
interaction |
uk_UA |
dc.subject |
educational system |
uk_UA |
dc.title |
Нові механізми діяльності державного управління та інститутів громадянського суспільства в контекстах стратегій розвитку освітньої сфери регіону |
uk_UA |
dc.title.alternative |
New mechanisms of public administration and civil society institutions in the contexts of educational development strategies |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |