Репозитарiй DSpace

Особливості реформ у державній політиці охорони здоров’я в європейських країнах у трансформаційний період: історичні та соціально-економічні аспекти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чорний, О. В.
dc.contributor.author Chornyj, О. V.
dc.date.accessioned 2021-01-11T13:51:03Z
dc.date.available 2021-01-11T13:51:03Z
dc.date.issued 2021-01-11
dc.identifier.citation Чорний О. В. Особливості реформ у державній політиці охорони здоров’я в європейських країнах у трансформаційний період: історичні та соціально-економічні аспекти / О. В. Чорний // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 3 (26). - С. 78 - 82 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4199
dc.description.abstract У статті зазначено, що держава повинна опікувати систему охорони здоров’я, що зумовлено вадами ринку медичних послуг і уявленнями про соціальну справедливість. Люди повинні мати право на отримання принаймні деякого мінімуму медичної допомоги незалежно від рівня їхнього доходу, і забезпечити таке право – обов’язок держави. Відповідно до основних засад державної політики майже у всіх країнах із розвиненою ринковою економікою були створені громадські системи охо- рони здоров’я, доступні для всіх або переважної більшості громадян. Медичну допомогу в цих країнах надають як державні, так і недержавні медичні організації та індивідуально практикуючі лікарі. Амбулаторну допомогу надають лікарі загальної практики та фахівці, що працюють як індивідуальні підприємці або в складі групових практик. Організації, подібні звичним для нас поліклінікам, зустрічаються лише в окремих країнах із розвиненою ринковою економікою. Стаціонарне лікування здійснюють державні і недержавні лікарні, причому серед недержавних організацій є як некомерційні, так і комерційні. Співвідношення державних і недержавних медичних організацій розрізняється в різних країнах. Фінансування медичної допомоги населенню здійснюється або з бюджетних коштів держави, які формуються за рахунок загального оподаткування, або з коштів обов’язкового медичного страхування, які формуються за рахунок страхових внесків роботодавців і внесків держави або пенсійних фондів за непрацююче населення. У системах бюджетного фінансування в європейських країнах кожен виробник знаходився в адміністративному підпорядкуванні певної територіальної одиниці. У системах страхового фінансування страховики не мали права самостійно вибирати виробників, які будуть надавати медичну допомогу застрахованим. Вони зобов’язані були укласти угоду про оплату медичної допомоги з будь-яким зацікавленим виробником медичних послуг. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 3 (26)
dc.subject трансформаційний період uk_UA
dc.subject державна політика uk_UA
dc.subject реформи uk_UA
dc.subject історичні й соціально-економічні аспекти uk_UA
dc.subject охорона здоров’я uk_UA
dc.subject європейські країни uk_UA
dc.subject transformation period uk_UA
dc.subject public policy uk_UA
dc.subject reforms uk_UA
dc.subject historical and socio-economic aspects uk_UA
dc.subject health care uk_UA
dc.subject European countries uk_UA
dc.title Особливості реформ у державній політиці охорони здоров’я в європейських країнах у трансформаційний період: історичні та соціально-економічні аспекти uk_UA
dc.title.alternative Features of reforms in public health policy in European countries in the transformation period: historical and socio-economic aspects uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2020/ №3(26)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Показати скорочений опис матеріалу