DSpace Repository

Технологія «тайм-менеджмент» як інструмент часової організації професійної діяльності членів тендерних комітетів

Show simple item record

dc.contributor.author Піроженко, Н. В.
dc.contributor.author Pirozhenko, N. V.
dc.date.accessioned 2021-01-11T12:58:50Z
dc.date.available 2021-01-11T12:58:50Z
dc.date.issued 2021-01-11
dc.identifier.citation Піроженко Н. В. Технологія «тайм-менеджмент» як інструмент часової організації професійної діяльності членів тендерних комітетів / Н. В. Піроженко // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 3 (26). - С. 50 - 56 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4196
dc.description.abstract У статті розглядаються теоретичні та практичні підходи до впровадження технології «управління часом», яка застосовується під час діяльності посадових осіб організацій, що здійснюють закупівлі державних закупівель, які є членами тендерних комісій, як інструмент тимчасової організації їх професійної діяльності. Встановлено, що державні закупівлі – це форма економічних відносин на конкурентній основі між державою та постачальниками товарів, робіт та послуг, що має значні переваги для обох сторін. Проведення цього виду закупівель, засноване на принципах прозорості та конкуренції, не тільки економить гроші платників податків, але й приносить значні прибутки переможцям, які отримують контракти на поставку товарів, робіт чи послуг за значні обсяги державних коштів. Автором виявлено низку проблем, які призводять до недоліків у роботі тендерних комісій, які можуть бути пов’язані з некомпетентністю управління часом у процесі організації та проведення закупівель: швидкий темп змін законодавства у цій галузі; діяльність членів тендерного комітету в умовах чітко регламентованої форми та часових меж процедур закупівель, що створює емпіричну напругу, конфліктує з емоційним досвідом та призводить до дезорганізації діяльності. На основі аналізу нормативно-правового забезпечення державних закупівель та результатів їх впровадження в Україні доведено необхідність використання технологій «управління часом» як технології організації діяльності тендерного комітету та формування професійних та особистих компетенцій її членів. Факторами, що визначають цю потребу, є зростаючі темпи змін у соціально-політичному та економічному середовищі, організаційно-правове забезпечення державних закупівель; постійні значні зміни в діяльності – розробка нових товарів, робіт та послуг, вихід на нові ринки, впровадження нових інструментів та систем управління тощо. Тому однією з головних цілей сучасного фахівця з державних закупівель останніми роками були: здатність ефективно організовувати час на будь-якому рівні – особистий, командний, корпоративний, а також вміння координувати свої дії з діями інших для виконання завдань. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 3 (26)
dc.subject тайм-менеджмент uk_UA
dc.subject планування часу uk_UA
dc.subject управління часом uk_UA
dc.subject член тендерного комітету uk_UA
dc.subject публічні закупівлі uk_UA
dc.subject організація-замовник uk_UA
dc.subject time management uk_UA
dc.subject time planning uk_UA
dc.subject time management uk_UA
dc.subject member of the tender committee uk_UA
dc.subject public procurement uk_UA
dc.subject customer organization uk_UA
dc.title Технологія «тайм-менеджмент» як інструмент часової організації професійної діяльності членів тендерних комітетів uk_UA
dc.title.alternative Technology of “time-management” as a tool of time organization of tender committees’ professional activity uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2020/ №3(26)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account