dc.contributor.author |
Мойсіяха, А. В. |
|
dc.contributor.author |
Moisiiakha, A. V. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-11T12:44:30Z |
|
dc.date.available |
2021-01-11T12:44:30Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-11 |
|
dc.identifier.citation |
Мойсіяха А. В. Алгоритм формування та застосування механізмів реалізації державної політики в соціогуманітарній сфері / А. В. Мойсіяха // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 3 (26). - С. 43 - 49 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4195 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкривається зміст і сутність державної політики в соціогуманітарній сфері. Досліджуються основні засади її реалізації, визначені особливості формування механізмів державного управління в різних сегментах соціальної та гуманітарної сфери. Сформовані загальні правила, за якими повинні розроблятися механізми реалізації державної політики в соціогуманітарній сфері. Розроблено сам алгоритм формування механізмів реалізації державної політики в соціогуманітарній сфері. Встановлено, що під час його формування слід враховувати не лише загальні цілі політики в соціогуманітарній сфері, але й можливості конкретного органу державного управління реалізувати їх, у тому числі організаційно-правові й економічні. Проводиться аналіз методологічного інструментарію забезпечення реалізації соціогуманітарної політики. Розкривається економічна складова частина такої політики, в тому числі через економічну спроможність органів державної влади, на які покладається її реалізація. Зроблені спроби встановити систему детермінант і критеріїв організаційного забезпечення державної політики в соціогуманітарній сфері. Доведена необхідність залучення неурядових організацій та
інститутів громадянського суспільства до процесу реалізації державної соціогуманітарної політики. Виключена можливість імплементації цих організацій у сам такий механізм. Зазначено, що механізми формуються на основі функціональної спроможності певного органу державного управління, до компетенції якого входять відповідні завдання державної соціально-гуманітарної політики, а також організаційне, правове, матеріально-технічне забезпечення його діяльності. Встановлено, що формування аналізованого типу механізмів є процесом державного управління, а сам механізм є продуктом державного управління в певній галузі. Тому його особливість визначається специфікою об’єкта суспільних відносин у цій сфері.
Крім того, процес формування цих механізмів може бути алгоритмічним, проте уніфікація їх змісту через специфіку їхньої організаційно-правової природи неможлива |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 3 (26) |
|
dc.subject |
соціогуманітарна сфера |
uk_UA |
dc.subject |
державна політика |
uk_UA |
dc.subject |
механізми реалізації державної політики |
uk_UA |
dc.subject |
гуманітарний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
соціальне забезпечення |
uk_UA |
dc.subject |
social and humanitarian sphere |
uk_UA |
dc.subject |
public policy |
uk_UA |
dc.subject |
public policy implementation mechanisms |
uk_UA |
dc.subject |
social security |
uk_UA |
dc.subject |
humanitarian development |
uk_UA |
dc.title |
Алгоритм формування та застосування механізмів реалізації державної політики в соціогуманітарній сфері |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Algorithm of formation and application of public policy implementation mechanisms in the social and humanitarian sphere |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |