dc.contributor.author |
Карапиш, С. П. |
|
dc.contributor.author |
Karapysh, S. P. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-11T11:20:59Z |
|
dc.date.available |
2021-01-11T11:20:59Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-11 |
|
dc.identifier.citation |
Карапиш С. П. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у систему управління загальної середньої освіти / С. П. Карапиш // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 3 (26). - С. 38 - 42 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4194 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто інформаційно-комунікаційні технології як основний каталізатор інноваційної діяльності сучасного педагога й управлінця та один з особливо важливих системних компонентів іміджу органів державної влади в галузі
освіти. Проаналізовано функції інформаційно-комунікаційної взаємодії в системі загальної середньої освіти. Визначено, що основним інформаційним каналом у системі управління освітою та потужним інструментом для побудови інноваційних
форм управління є інтернет-засоби й сервіс-засоби. У статті визначено поняття інформаційно-освітнього середовища в системі освіти.
Доведено, що швидкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій, зростання рівня опанування комп’ютерною технікою суб’єктів освітнього процесу, відкритість освітніх систем, популярність електронних освітніх ресурсів і віртуалізація навчальної діяльності, потреба в інформаційній взаємодії та контактах соціального партнерства, перехід до нової, активної форми фіксації процесу й результатів освітньої діяльності актуалізували проблему формування та розвитку
інформаційно-освітнього середовища в системі освіти. Дослідження в статті підводяться до рекомендацій: для ефективної модернізації освіти й оновлення технічного арсеналу засобів навчання необхідно оптимізувати реалізацію державних
програм, спрямованих на інформатизацію, комп’ютеризацію та оновлення матеріально-технічної бази шкіл, надання всім вільного доступу до мережі Інтернет. Підготовка керівників до сучасного управління школою за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій є дієвим складником ефективного освітнього менеджменту.
Визначено, що інформаційні технології позитивно впливають на всі компоненти системи навчання: мету, зміст, методи й організаційні форми навчання, засоби навчання, що дозволяє розв’язувати складні й актуальні завдання в системі освіти для забезпечення розвитку інтелектуального, творчого потенціалу, аналітичного мислення та самостійності працівників. У статті також проаналізовано використання Інтернету в управлінні як одного з важливих інформаційно-комунікаційних механізмів забезпечення інноваційності, відкритості й прозорості діяльності в галузі освіти. На основі певних принципів розвитку інформаційного суспільства в статті систематизовано основні напрямки впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у системі управління освітою. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 3 (26) |
|
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні ресурси |
uk_UA |
dc.subject |
управління освіти |
uk_UA |
dc.subject |
система загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
управлінська діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційне суспільство |
uk_UA |
dc.subject |
information and communication technologies |
uk_UA |
dc.subject |
information resources |
uk_UA |
dc.subject |
Department of Education |
uk_UA |
dc.subject |
general secondary education system |
uk_UA |
dc.subject |
management activities |
uk_UA |
dc.subject |
information society |
uk_UA |
dc.title |
Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у систему управління загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Implementation information and communication technologies in the management system of general secondary education |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |