Аннотации:
У статті доведено, що використання системи збалансованих показників як новітнього методичного підходу до оцінювання конкурентоспроможності здатне активізувати важливі функції управління та спрямувати їх на вирішення наявних проблем конкурентного розвитку кожного окремого авіапідприємства. Практична значущість системи збалансованих показників полягає у вирішенні наукової проблематики інтегрального оцінювання результатів щодо досягнення стратегічних
цілей конкурентного розвитку, що є важливим для будь-якого авіапідприємства. Трансформація стратегічного бачення бізнесу та місії в стратегію авіапідприємства та декомпозиція стратегії у формі набору стратегічних цілей, у площині чотирьох проекцій, демонструє загальну логіку системи збалансованих показників. Таким чином, збалансована система показників, крім власне фінансових, вміщує індикатори (споживчий, внутрішніх процесів, а також індикатори навчання та зростання), що характеризують найважливіші сфери діяльності авіапідприємства, від яких залежить успішна реалізація стратегії розвитку на конкурентному ринку, що вигідно відрізняє цю методику для інтегрального оцінювання конкурентоспроможності авіапідприємства