Репозитарiй DSpace

Мовно-комунікаційні моделі та імперативи публічного спілкування як стратегічний інструмент для формування політичного іміджу лідера

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соколова, О. А.
dc.contributor.author Sokolova, O. A.
dc.date.accessioned 2020-12-15T12:01:03Z
dc.date.available 2020-12-15T12:01:03Z
dc.date.issued 2020-12-15
dc.identifier.citation Соколова О. А. Мовно-комунікаційні моделі та імперативи публічного спілкування як стратегічний інструмент для формування політичного іміджу лідера / О. А. Соколова // Публічне управління та митне адміністрування. – 2020. - № 2(25). – С. 220 – 225 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4156
dc.description.abstract Мовні імперативи української громадянськості найповніше заявляють про себе в період формування нації та її культури, відродження національних традицій. У переломні моменти національного розвою вони демонструють перезавантаження влади через призму усталених історично моральних приписів. Становлення сучасної України як демократичної правової держави передбачає формування нової моделі взаємодії влади з громадськістю, утвердження в державному управлінні моделі публічного управління та адміністрування, побудову діалогової системи зв’язків із населенням на основі довіри, конструктивного партнерства. Результативність ефективної співпраці влади й громади значною мірою залежить від створення управлінською елітою власного позитивного іміджу, від її професіоналізму в застосуванні сучасних PR-технологій, зокрема у використанні мовно-комунікативних моделей. Мова сучасної української еліти, зокрема політичної, формує й пропагує імперативи відповідної політичної діяльності. На основі осмислення обраних мовно-комунікаційних моделей національна спільнота, її провідні верстви можуть свідомо і цілеспрямовано впливати на процеси українського культуротворення, реалізовувати стратегію оновлення національної культури, формування духовних цінностей, здійснювати національну соціалізацію українського громадянського суспільства, нових поколінь uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 2(25)
dc.subject громадянське суспільство uk_UA
dc.subject діловий мовний етикет uk_UA
dc.subject духовні цінності uk_UA
dc.subject імідж управлінської еліти uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.subject мовний імператив uk_UA
dc.subject мовно-комунікаційні моделі uk_UA
dc.subject модель поведінки uk_UA
dc.subject моральні приписи uk_UA
dc.subject національна свідомість uk_UA
dc.subject публічне управління та адміністрування uk_UA
dc.subject піар uk_UA
dc.subject public relations uk_UA
dc.subject civil society uk_UA
dc.subject business language etiquette uk_UA
dc.subject spiritual values uk_UA
dc.subject the image of the management elite uk_UA
dc.subject communication uk_UA
dc.subject language imperative uk_UA
dc.subject language and communication models uk_UA
dc.subject model of behavior uk_UA
dc.subject moral prescriptions uk_UA
dc.subject national consciousness uk_UA
dc.subject public administration and administration uk_UA
dc.subject PR uk_UA
dc.subject public relations uk_UA
dc.title Мовно-комунікаційні моделі та імперативи публічного спілкування як стратегічний інструмент для формування політичного іміджу лідера uk_UA
dc.title.alternative Language-communication models and public communication imperatives as a strategic instrument for forming the political image of the leader uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2020/ №2(25)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Показати скорочений опис матеріалу