dc.contributor.author |
Соколова, О. А. |
|
dc.contributor.author |
Sokolova, O. A. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-15T12:01:03Z |
|
dc.date.available |
2020-12-15T12:01:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-15 |
|
dc.identifier.citation |
Соколова О. А. Мовно-комунікаційні моделі та імперативи публічного спілкування як стратегічний інструмент для формування політичного іміджу лідера / О. А. Соколова // Публічне управління та митне адміністрування. – 2020. - № 2(25). – С. 220 – 225 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4156 |
|
dc.description.abstract |
Мовні імперативи української громадянськості найповніше заявляють про себе в період формування нації та її культури, відродження національних традицій. У переломні моменти національного розвою вони демонструють перезавантаження влади через призму усталених історично моральних приписів.
Становлення сучасної України як демократичної правової держави передбачає формування нової моделі взаємодії влади з громадськістю, утвердження в державному управлінні моделі публічного управління та адміністрування, побудову
діалогової системи зв’язків із населенням на основі довіри, конструктивного партнерства. Результативність ефективної співпраці влади й громади значною мірою залежить від створення управлінською елітою власного позитивного іміджу, від її
професіоналізму в застосуванні сучасних PR-технологій, зокрема у використанні мовно-комунікативних моделей.
Мова сучасної української еліти, зокрема політичної, формує й пропагує імперативи відповідної політичної діяльності. На основі осмислення обраних мовно-комунікаційних моделей національна спільнота, її провідні верстви можуть
свідомо і цілеспрямовано впливати на процеси українського культуротворення, реалізовувати стратегію оновлення національної культури, формування духовних цінностей, здійснювати національну соціалізацію українського громадянського
суспільства, нових поколінь |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 2(25) |
|
dc.subject |
громадянське суспільство |
uk_UA |
dc.subject |
діловий мовний етикет |
uk_UA |
dc.subject |
духовні цінності |
uk_UA |
dc.subject |
імідж управлінської еліти |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
мовний імператив |
uk_UA |
dc.subject |
мовно-комунікаційні моделі |
uk_UA |
dc.subject |
модель поведінки |
uk_UA |
dc.subject |
моральні приписи |
uk_UA |
dc.subject |
національна свідомість |
uk_UA |
dc.subject |
публічне управління та адміністрування |
uk_UA |
dc.subject |
піар |
uk_UA |
dc.subject |
public relations |
uk_UA |
dc.subject |
civil society |
uk_UA |
dc.subject |
business language etiquette |
uk_UA |
dc.subject |
spiritual values |
uk_UA |
dc.subject |
the image of the management elite |
uk_UA |
dc.subject |
communication |
uk_UA |
dc.subject |
language imperative |
uk_UA |
dc.subject |
language and communication models |
uk_UA |
dc.subject |
model of behavior |
uk_UA |
dc.subject |
moral prescriptions |
uk_UA |
dc.subject |
national consciousness |
uk_UA |
dc.subject |
public administration and administration |
uk_UA |
dc.subject |
PR |
uk_UA |
dc.subject |
public relations |
uk_UA |
dc.title |
Мовно-комунікаційні моделі та імперативи публічного спілкування як стратегічний інструмент для формування політичного іміджу лідера |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Language-communication models and public communication imperatives as a strategic instrument for forming the political image of the leader |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |