Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лелеченко, А. П. | |
dc.contributor.author | Lelechenko, A. P. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-14T08:48:19Z | |
dc.date.available | 2020-12-14T08:48:19Z | |
dc.date.issued | 2020-12-14 | |
dc.identifier.citation | Лелеченко А. П. Стратегічна архітектура системи публічного управління сталим розвитком регіонів / А. П. Лелеченко // Лелеченко А. П. Стратегічна архітектура системи публічного управління сталим розвитком регіонів / А. П. Лелеченко // Публічне управління та митне адміністрування. – 2020. - № 2(25). – С. 94 – 98. – С. 94 – 98 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2310-9653 | |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4135 | |
dc.description.abstract | У статті теоретично обґрунтовано необхідність побудови стратегічної архітектури системи публічного управління сталим розвитком регіонів. Визначено, що трансформаційні процеси, започатковані і здійснювані в Україні, спрямовані передусім на створення інституційних основ, зорієнтованих на формування принципово нової за своїм якісним змістом системи публічного управління, залучення до процесу управління всіх зацікавлених сторін – влади, бізнесу та структур громадянського суспільства. З’ясовано, що з огляду на вдосконалення інституційного середовища, зокрема інститутів законодавчо-правового характеру, можна констатувати, що невідповідність потенціалу системи публічного управління стратегічним цілям соціально-економічного розвитку як на державному, так і на регіональному рівнях продовжує зберігатися. Під час дослідження було окреслено питання розроблення нових і модернізації наявних стандартів у системі публічного управління, які стосуються як її архітектури, орієнтованої на досягнення стратегічних цілей і завдань соціально-економічного розвитку, так і діяльності самих суб’єктів публічного управління. Відповідно, упровадження стандартів у діяльність органів влади пов’язане з реалізацією принципів публічності влади та сприйняття громадян як замовників послуг. Надалі, як свідчить міжнародний досвід, важливою передумовою для підвищення якості послуг органами влади було впровадження ефективних систем управління, зокрема, системи управління якістю. Доведено, що оскільки транспарентність – це прояв відкритості і доступності, а громадяни стали тими, заради кого працюють органи влади, то впровадження в їхню практичну діяльність рамкового стандарту стратегічної архітектури системи публічного управління, а також стандартів діяльності суб’єктів публічного управління, орієнтованих на забезпечення сталого розвитку території, дасть змогу забезпечити збалансованість економічних, екологічних і соціальних процесів, розвиток людського капіталу, підвищення якості життя громадян. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 2(25) | |
dc.subject | публічне управління | uk_UA |
dc.subject | сталий розвиток | uk_UA |
dc.subject | людський капітал | uk_UA |
dc.subject | децентралізація | uk_UA |
dc.subject | транспарентність | uk_UA |
dc.subject | соціально-економічний розвиток | uk_UA |
dc.subject | рамковий стандарт стратегічної архітектури | uk_UA |
dc.subject | стратегія регіонального розвитку | uk_UA |
dc.subject | public administration | uk_UA |
dc.subject | sustainable development | uk_UA |
dc.subject | human capital | uk_UA |
dc.subject | decentralization | uk_UA |
dc.subject | transparency | uk_UA |
dc.subject | socio-economic development | uk_UA |
dc.subject | framework standard for strategic architecture | uk_UA |
dc.subject | regional development strategy | uk_UA |
dc.title | Стратегічна архітектура системи публічного управління сталим розвитком регіонів | uk_UA |
dc.title.alternative | The strategic architecture of public governance system for sustainable regional development | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |