Репозиторий Dspace

Роль органів місцевого самоврядування у транскордонному співробітництві: організаційно-правові засади

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ковальов, В. Г.
dc.contributor.author Брус, Т. М.
dc.contributor.author Kovalyov, V. G.
dc.contributor.author Brus, T. M.
dc.date.accessioned 2020-12-08T11:53:55Z
dc.date.available 2020-12-08T11:53:55Z
dc.date.issued 2020-12-08
dc.identifier.citation Ковальов В. Г. Роль органів місцевого самоврядування у транскордонному співробітництві: організаційно-правові засади / В. Г. Ковальов, Т. М. Брус // Публічне управління та митне адміністрування. – 2020. - № 2(25). – С. 73 – 78 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4131
dc.description.abstract У статті з’ясовуються місце і роль органів місцевого самоврядування в транскордонному співробітництві прикордонних територій з урахуванням принципу субсидіарності. Встановлено, що розвиток такого співробітництва буде основою для їхнього економічного та соціального розвитку. Розглянуто три аспекти транскордонного співробітництва, а саме: політичний, економічний і соціокультурний. Встановлено, що регіональна та місцева влада відіграють значну роль у двох останніх. Економічний напрям сприяє створенню інфраструктурних об’єктів, торгівлі та спільному бізнесу, розвитку туризму тощо. Соціальний же напрям створює можливості для розвитку трудової мобільності, покращення рівня життя на прикордонних територіях. В основу транскордонного співробітництва запропоновано взяти концепцію транскордонного регіоналізму в межах моделі поліполярності. Встановлено, що в Україні нормативно-правову базу розвитку транскордонного співробітництва становлять ратифіковані документи, прийняті Радою Європи, та законодавчі акти національного законодавства, в яких основними суб’єктами такого співробітництва визначено міжнародні неурядові організації, місцеву владу й органи місцевого самоврядування інших (зарубіжних) держав. Визначено найбільш перспективний напрям транскордонного співробітництва в економічній сфері, а саме – формування міжнародної мережі транспортних коридорів. Серед недоліків національного законодавства, що регулює транскордонне співробітництво, визначено відсутність нормативного закріплення створення та оподаткування об’єднань єврорегіонального співробітництва, що унеможливлює їхнє існування та розширення і чітке виокремлення повноважень органів місцевого самоврядування в цьому процесі. Визначено напрями діяльності органів влади на загальнонаціональному, регіональному та місцевому рівнях, які б забезпечували ефективну реалізацію політики транскордонного співробітництва uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 2(25)
dc.subject транскордонне співробітництво uk_UA
dc.subject органи місцевого самоврядування uk_UA
dc.subject регіональна влада uk_UA
dc.subject економічний розвиток територій uk_UA
dc.subject соціальний розвиток територій uk_UA
dc.subject міжнародна співпраця uk_UA
dc.subject cross-border cooperation uk_UA
dc.subject local self-government bodies uk_UA
dc.subject regional authorities uk_UA
dc.subject economic development of territories uk_UA
dc.subject social development of territories uk_UA
dc.subject international cooperation uk_UA
dc.title Роль органів місцевого самоврядування у транскордонному співробітництві: організаційно-правові засади uk_UA
dc.title.alternative The role of local self-government authorities in cross-border cooperation: organization and legal basis uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2020/ №2(25)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись