Репозитарiй DSpace

Моніторинг способу життя публічних осіб як один із механізмів запобігання корупції в системі державного управління

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дмитрієв, Ю. В.
dc.contributor.author Dmytriyev, Yu. V.
dc.date.accessioned 2020-12-08T11:12:39Z
dc.date.available 2020-12-08T11:12:39Z
dc.date.issued 2020-12-08
dc.identifier.citation Дмитрієв Ю. В. Моніторинг способу життя публічних осіб як один із механізмів запобігання корупції в системі державного управління / Ю. В. Дмитрієв // Публічне управління та митне адміністрування. – 2020. - № 2(25). – С. 63 – 67 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4129
dc.description.abstract У статті досліджено основні підходи щодо механізмів моніторингу способу життя публічних осіб, надано власне бачення прийнятного для України механізму такого моніторингу, визначено його місце в системі державного управління, розкрито його зміст і сутність. Зокрема, у статті обґрунтовано мету моніторингу способу життя, яка полягає у встановленні відповідності (або невідповідності) доходів та їхніх джерел витратам публічної особи та членів її сім’ї. Розглянуто такі механізми моніторингу, як кабінетне дослідження, польове дослідження та комбінована або змішана форма цих досліджень. Науково обґрунтовано необхідність використання в Україні саме змішаної форми моніторингу способу життя публічних осіб, розкрито її зміст і послідовність застосування. Розглянуто експертні та наукові засади щодо визначення складників (заходів) механізму моніторингу способу життя публічних осіб, узагальнено та запропоновано власний підхід щодо необхідності змін антикорупційного законодавства задля забезпечення ефективності й достовірності такого моніторингу. Наприклад, у дослідженні запропоновано внесення змін до антикорупційного законодавства з метою розширення кола суб’єктів моніторингу шляхом додавання близьких осіб публічної особи, а саме – батьків, братів, сестер і внуків, родичів одного із подружжя тощо. Рекомендовано внесення змін до законодавства з метою надання Національному агентству з питань запобігання корупції прямого доступу до банківської інформації суб’єкта моніторингу та членів його сім’ї. Також наголошено на необхідності законодавчого обмеження готівкового обігу видатків суб’єкта моніторингу певним невеликим їхнім розміром. Досліджено інші загальноорганізаційні механізми моніторингу способу життя публічної особи. Розглянуті у статті зміни антикорупційного законодавства будуть сприяти ефективному та достовірному моніторингу способу життя публічної особи, а отже, й запобіганню корупційним правопорушенням. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 2(25)
dc.subject корупція uk_UA
dc.subject моніторинг способу життя uk_UA
dc.subject механізм uk_UA
dc.subject публічна особа uk_UA
dc.subject антикорупційне законодавство uk_UA
dc.subject державне управління uk_UA
dc.subject corruption uk_UA
dc.subject lifestyle monitoring uk_UA
dc.subject mechanism uk_UA
dc.subject public persons uk_UA
dc.subject anticorruption legislation uk_UA
dc.subject public administration uk_UA
dc.title Моніторинг способу життя публічних осіб як один із механізмів запобігання корупції в системі державного управління uk_UA
dc.title.alternative Monitoring the lifestyle of public persons as one of the methods to prevent corruption in the public administration system uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2020/ №2(25)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Показати скорочений опис матеріалу