Репозиторий Dspace

Визначення місця прокуратури в системі органів державної влади

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шапошник, А. С.
dc.contributor.author Шлапко, Т. В.
dc.contributor.author Shaposhnyk, A. S.
dc.contributor.author Shlapko, T. V.
dc.date.accessioned 2020-11-30T08:19:47Z
dc.date.available 2020-11-30T08:19:47Z
dc.date.issued 2020-11-30
dc.identifier.citation Шапошник А. С. Визначення місця прокуратури в системі органів державної влади / А. С. Шапошник, Т. В. Шлапко // Правова позиція. – 2020. -№ 3 (28). - С. 71 -75 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4106
dc.description.abstract У статті досліджено роль інституту прокуратури в механізмі Української держави на сучасному етапі, визначено його сутність, зміст, а також місце цього інституту як загалом у системі гілок влади, так і в системі органів правосуддя зокрема. Також у статті проаналізовано чотири основні наукові підходи серед правників до визначення місця прокуратури в системі поділу державної влади, враховано законодавчі зміни щодо віднесення органів прокуратури до органів правосуддя (тобто, фактично до судової гілки влади). Також у статті досліджено проблему віднесення прокуратури до виконавчої чи до судової гілки влади, можливість перейняття позитивного досвіду інших країн. Приділено увагу зв’язку прокуратури із судовою владою, посиленню ролі останньої та звуження функцій прокуратури. Через призму природи функцій і завдань прокуратури у статті зроблено висновки, що прокуратура посідає окреме місце в системі поділу гілок влади та зберігає своє особливе призначення і нині. У статті також наголошено на тому, що будь-які реформи в системі державної влади мають супроводжуватися розв’язанням проблеми щодо визначення місця прокуратури в цій системі. Незважаючи на звуження функцій прокуратури на законодавчому рівні і намагання законодавця віднести органи прокуратури до системи органів правосуддя, все ж не слід посягати на виключність здійснення функції правосуддя судами України. Підсумовуючи викладене, автор зазначає, що прокуратуру в Основному Законі України лише формально віднесено до системи правосуддя, за своїм же змістом прокуратура згідно з Конституцією України має особливий статус, тому її не слід відносити до жодної з гілок влади. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;2020. -№ 3 (28)
dc.subject прокуратура uk_UA
dc.subject органи прокуратури uk_UA
dc.subject інститут прокуратури uk_UA
dc.subject гілки влади uk_UA
dc.subject поділ державної влади uk_UA
dc.subject судова влада uk_UA
dc.subject функції прокуратури uk_UA
dc.subject правоохоронні органи uk_UA
dc.subject правосуддя uk_UA
dc.subject органи правосуддя uk_UA
dc.subject prosecutor’s office uk_UA
dc.subject prosecutor’s offices uk_UA
dc.subject institute of prosecutor’s office uk_UA
dc.subject branches of power uk_UA
dc.subject division of state power uk_UA
dc.subject functions of prosecutor’s office uk_UA
dc.subject law enforcement bodies uk_UA
dc.subject justice uk_UA
dc.subject judicial bodies uk_UA
dc.subject judicial power uk_UA
dc.title Визначення місця прокуратури в системі органів державної влади uk_UA
dc.title.alternative Determination of the place of the prosecutor’s office in the system of state power uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2020/3(28)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись