DSpace Repository

Адміністративно-правове регулювання інформаційних відносин у галузі реклами

Show simple item record

dc.contributor.author Тімашов, В. О.
dc.contributor.author Щуренко, Т. А.
dc.contributor.author Timashov, V. O.
dc.contributor.author Shchurenko, T. A.
dc.date.accessioned 2020-11-27T09:43:50Z
dc.date.available 2020-11-27T09:43:50Z
dc.date.issued 2020-11-27
dc.identifier.citation Тімашов В. О. Адміністративно-правове регулювання інформаційних відносин у галузі реклами / В. О. Тімашов, Т. А. Щуренко // Правова позиція. – 2020. -№ 3 (28). - С. 60 – 65 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4104
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу засад адміністративно-правового регулювання інформаційних відносин в галузі реклами. У роботі досліджено теоретико-методологічні та нормативно-правові основи інформаційних відносин в сфері надання рекламних послуг та їх державного регулювання і контролю. Проаналізовано основні тенденції законодавчого регулювання рекламної діяльності в Україні. Акцентовано увагу на світовій практиці діяльності посередників на рекламному ринку. Досліджено актуальні проблеми порушення законодавства у сфері реклами, обману споживачів і розповсюдження нечесної реклами. Проведено аналіз порушень, пов’язаних з недобросовісною конкуренцією. Описано конкретні приклади таких порушень, зокрема, ПрАТ «Київстар», ТОВ «ДІЄСА», «Київський БКК» та випадки із неправомірним зазначенням «еко» на продукції, котра не має відповідних споживчих властивостей. Вивчено розподіл виявлених та припинених порушень за 2018 рік, таких як антиконкурентні дії владних структур, господарюючих суб’єктів, зловживання монопольним становищем, інформаційні порушення, недобросовісна конкуренція, концентрації та узгоджені дії без дозволу та ін. Досліджено структуру проявів недобросовісної конкуренції, серед яких виділено поширення інформації, що вводить споживачів в оману, неправомірне використання чужих позначень, дискредитація суб’єктів господарювання. Здійснено статистичний аналіз подібних порушень за 2018 р. Підкреслено, що очікуваним результатом антимонопольної діяльності на 2019 р. стала нейтралізація підстав для нечесної конкуренції між учасниками ринку, недопущення введення в оману споживачів та покращення конкурентного середовища на товарних ринках. Наведено основні шляхи адміністративно-правового регулювання відносин в галузі реклами у випадку порушень чинного законодавства. На основі досліджених матеріалів було сформульовано висновки щодо вдосконалення адміністративно-правового регулювання відносин на ринку реклами в напрямі гармонізації з європейським законодавством та розширення багатьох важливих трактувань і положень. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;2020. -№ 3 (28)
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject інформаційні відносини uk_UA
dc.subject адміністративно-правове регулювання uk_UA
dc.subject контроль рекламної діяльності uk_UA
dc.subject інформаційний правопорядок uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject information relations uk_UA
dc.subject administrative and legal regulation uk_UA
dc.subject control of advertising activity uk_UA
dc.subject information nomocracy uk_UA
dc.title Адміністративно-правове регулювання інформаційних відносин у галузі реклами uk_UA
dc.title.alternative Administrative and legal regulation of information relations in the field of advertising uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2020/3(28)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account