Факультет економіки, бізнесу та міжнародних відносин: Недавние поступления

  • Дронова, Т.С.; Сокол, П.М.; Півоварова, О.Б.; Шевченко, Т.С. ("Видавничий дім "Інтернаука", 2023-09-01)
    В статті актуалізовано питання розробки досконалої асортиментної політики підприємства, як важливої конкурентної переваги. Наголошується на необхідності формування оптимального асортиментного портфелю компанії для підтримки ...
  • Дронова, Т.С. (Мукачівський державний університет, 2023-09-01)
    Стаття присвячена дослідженню товарного асортименту ритейла. В результаті проведення АВС аналізу, виділено три групи товарів: група А – дуже важливі товари, група В – товари середньої важливості та група С – найменш важливі ...
  • Дронова, Т.С.; Піпкіна, А.Є. (Мукачівський державний університет, 2023-08-01)
    Стаття присвячена актуальним питанням використання мережі Інтернет у просуванні продукції. Проана- лізовано стратегію просування товарів за допомогою актуальних каналів інтерактивного маркетингу найбільшим комерційним ...
  • Дронова, Т.С.; Умовіст, А.В. (Мукачівський державний університет, 2023-09-01)
    Стаття присвячена актуальним питанням вивчення проблем ринку закладів швидкого харчування у м. Дніпро. Проаналізовано та систематизовано зовнішні та внутрішні фактори впливу на споживачів під час вибору закладу швидкого ...
  • Дронова, Т.С. (Сумський державний університет, 2023-09-01)
  • Сирота, М.Є.; Дронова, Т.С. (ДНУ імені Олеся Гончара; Видавничий дім «Гельветика», 2023-09-01)
    У статті висвітлено особливості теоретичних та практичних засад формування і реалізації ефективної маркетингової стратегії підприємства з метою удосконалення товарної політики в умовах кри зи. Проаналізовано діяльність ...
  • Дронова, Т.С. (ФОП КАНДИБА Т.П., 2023-08-30)
    У V-му томі колективної монографії розміщені публікації з питань: формування та розвитку теорії та історії державного управління; становлення регіонального управління та місцевого самоврядування; реалізації конституційного ...
  • Решетілова, Т.; Дронова, Т.; Пілова, К. (Біла К. О., 2023-08-30)
    У монографії узагальнено теоретико-методологічні засади розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки, досліджено механізм функціонування під-приємництва в Україні та його інтеграції до світового економічного ...
  • Дронова, Т. С. (Херсонського національного технічного університету; Видавничий дім «Гельветика», 2023-08-30)
    У статті проведено дослідження продуктового портфеля туристичного підприємства. Товарна політика спрямована на розширення та оптимізацію асортименту наданих послуг. Основний вид діяльності туристичного підприємства – ...
  • Дронова, Т. С. (Центр міжнародного наукового співробітництва «ТК Меганом»; Люблінський технологічний університет, 2023-08-30)
    Наведено коротку характеристику досліджуваного підприємства, основний вид діяльності. Проаналізовано товарний асортимент підприємства, цінову політику, існуючу маркетингову стратегію просування товару на ринок, основні ...
  • Pavlovska, Iryna (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2023-08-30)
    Стаття присвячена розробці послідовних етапів концепції маркетингового дослідження системи продовольчого забезпечення держави для розв’язання проблем продовольчої безпеки, а також формуванню структури маркетингових досліджень ...
  • Павловська, І.Г. (Українська інженерно-педагогічна академія, 2023; Видавець Іванченко І. С., 2023-08-30)
    В колективній монографії розглядаються питання трансформації сучасної економіки в умовах макроекономічної стабілізації, сучасного управлінського інструментарію розвитку в умовах інноваційної економіки, інтелектуалізаці ...
  • Pavlovska, I. G. (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2023-08-30)
    Стаття присвячена визначенню факторів, які впливають на продовольчу безпеку будь-якої країни. Доведено, що на продовольчу безпеку впливає чисельна кількість факторів. Запропонована удосконалена класифікація факторів впливу ...
  • Михайленко, Д. Г.; Павловська, І. Г.; Шавлак, М. А.; Єремєєв, О. В. (Харківський національний економічний університет; Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України (Харків, Україна), 2023-08-30)
    Внаслідок військової агресії з боку Росії прямі збитки України складають понад 108 млрд дол. Забезпечення економічного зростання нашої держави в умовах повоєнного часу при обмеженні основних факторів виробництва приводить ...
  • Павловська, І.Г. (Науково-дослідний центр індустріальний проблем розвитку НАН України, 2023-08-29)
    Метою статті є дослідження і аналіз історичних передумов розвитку підходів до трактування та визначення продовольчої безпеки у XX ст. та на початку XXI ст. Розглянуто наявні підходи до кількості та змісту історичних етапів ...
  • Лола, Ю. Ю.; Михайленко, Д. Г.; Павловська, І. Г. (Харківський національний економічний університет; Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України (Харків, Україна), 2023-08-29)
    У статті проводиться дослідження проблем формування потенціалу макрорегіонів та їх вплив на національну безпеку. Війна, світова економічна криза, існуючі складності суспільства та цифровізація виробництва, а також ...
  • Павловська, І.Г.; Хаустова, В.Є.; Губарєва, І.О. (2023-08-29)
    Статтю присвячено узагальненню та систематизації основних теоретичних підходів та практичних методів виміру щодо участі країн або галузей у глобальних ланцюгах створення вартості (ГЛСВ). Наведено значущі аргументи на ...
  • Павловська, І.Г. (Інститут економіки промисловості НАН України; Академія економічних наук України, 2023-08-29)
  • Datsenko, Viktoriia; Dronova, Tetiana; Khurdei, Viktoriia; Mishchenko, Dmytro; Semenova, Ludmila (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2023-08-29)
    Стаття присвячена маркетинговій діагностиці товарного асортименту в рітейлі в умовах жорсткої конкуренції. Дослідження проводилось на прикладі Корпорації «АТБ-маркет». Проаналізовано широту, повноту, новизну, стійкість, ...
  • Хурдей, В. Д.; Даценко, В. В.; Семенова, Л. Ю. (Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури, 2023-08-29)
    Криза COVID-19 кардинально змінила тренди глобальної економіки, сформувала нові споживчі тенденції та змусила компанії змінювати маркетингову стратегію, зокрема маркетингову товарну політику, адже запровадження соціальної ...

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись