Репозиторий Dspace

Адміністративний договір: осмислення нормативної дефініції

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Добровольська, Н. В.
dc.contributor.author Dobrovolska, N. V.
dc.date.accessioned 2020-11-16T10:47:28Z
dc.date.available 2020-11-16T10:47:28Z
dc.date.issued 2020-11-16
dc.identifier.citation Добровольська Н. В. Адміністративний договір: осмислення нормативної дефініції / Н. В. Добровольська // Правова позиція. – 2020. -№ 3 (28). - С. 28 – 34 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4098
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу офіційного визначення адміністративного договору, що надане в КАС України, його порівнянню з усталеними доктринальними поглядами на цей інструмент публічного адміністрування. Надано детальну характеристику онтологічного, суб’єктного, методологічного, формального, змістовного, компетенцій- но-установчого та тематичного критеріїв ідентифікації адміністративних договорів. Їхні нормативно зафіксовані ознаки використано для обґрунтування позицій автора в дискусійних питаннях теоретичного освоєння адміністративних договорів (зокрема, стосовно їхньої загальної юридичної природи, ймовірної джерельності, позитивно-правової дозволеності, видового різноманіття); при цьому враховано галузево-цільовий контекст офіційної дефініції, придатність якої для теорії адміністративного права є допустимою (дещо вимушеною), а не ідеальною. Заперечуються погляди про ототожнення природи адміністративних договорів із адміністративними актами, деталізуються способи їх розмежування (у разі, коли всі форми володіють ознаками кооперативного адміністрування). Розкрито важливість методологічних ознак формування змісту адміністративних договорів (у порівнянні зі спільними адміністративними актами) та його формальних властивостей (у порівнянні з адміністративними актами «за згодою»). Визначено галузеву універсальність і загальноправову обмеженість термінологічного позначення змісту адміністративних договорів, який включає сервісну активність суб’єктів владних повноважень, але не може охоплювати «адміністративними» завданнями межі всього публічно-правового буття. Аналіз тематичних різновидів адміністративних договорів дав змогу автору обґрунтувати: необхідність розширення суб’єктного складу договорів про взаємодію; зайвість спеціального нормативного припису про юридичну основу договорів щодо бюджетних коштів; абстрактність загальної вказівки про укладення адміністративного договору «замість» індивідуального акта. Запропоновано відповідні вдосконалення офіційного трактування дослідженого інструменту публічного адміністрування. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;2020. -№ 3 (28)
dc.subject адміністративний договір uk_UA
dc.subject волеузгодження uk_UA
dc.subject джерела адміністративного права uk_UA
dc.subject інструменти публічного адміністрування uk_UA
dc.subject кооперативне адміністрування uk_UA
dc.subject публічна адміністрація uk_UA
dc.subject співпраця uk_UA
dc.subject administrative contract uk_UA
dc.subject parties’ agreement uk_UA
dc.subject sources of administrative law uk_UA
dc.subject instruments of public administration uk_UA
dc.subject cooperative administration uk_UA
dc.subject public administration uk_UA
dc.subject cooperation uk_UA
dc.title Адміністративний договір: осмислення нормативної дефініції uk_UA
dc.title.alternative Administrative contract: analysis of the normative definition uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2020/3(28)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись