Репозитарiй DSpace

Інститути громадянського суспільства як суб’єкти управління розвитком територій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безена, І. М.
dc.contributor.author Bezena, M.
dc.date.accessioned 2020-11-10T13:42:27Z
dc.date.available 2020-11-10T13:42:27Z
dc.date.issued 2020-11-10
dc.identifier.citation Безена І. М. Інститути громадянського суспільства як суб’єкти управління розвитком територій / І. М. Безена // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 1 (24).- С. 69 – 73 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4087
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню процесів демократизації і децентралізації публічної влади та налагодженню їхньої співпраці із суб’єктами громадянського суспільства. Під час процесів реформи актуалізуються сучасні практики взаємодії органів публічної влади з інститутами громадянського суспільства, залучення громадськості до організаційних процесів формування та практичної реалізації державної політики на місцевому рівні. Зарубіжний досвід із змістової співпраці свідчить про: єдність і міцність суспільних цінностей та інституцій; дотримання основ демократії під час залучення громадян до процесів врядування на території громади; суттєвий вплив суб’єктів громадянського суспільства на сталий розвиток громади та людини. У дослідженні нами проаналізовано практичні та початкові результати діяльності з реформи публічної системи України у Дніпропетровському регіоні та процесів долучення громадянського суспільства, розкрито нові тенденції у спільній діяльності органів публічної влади та громадських інституцій. Ключовим питанням практичної та спільної організаційної діяльності є конструктивна співпраця між публічною владою регіонального рівня і місцевого самоврядування та жителями сіл і міст. Адже від їхньої спільної роботи залежить процес реалізації інфраструктурних проєктів території нової об’єднаної територіальної громади та покращення суспільного середовища. Від рівня їхньої спільної роботи залежить подолання проблеми із формування доходної та видаткової частини бюджету, який впливає на якість життя громади, інвестиційну привабливість території, ефективність розвитку території і благополуччя її громадян. За результатами дослідження встановлено, що від рівня залучення громадського активу громади, партнерських стосунків, організаційної спроможності і розвитку взаємної довіри суб’єктів громадянського суспільства буде залежати динамізм розвитку території, розв’язання соціально-економічних проблем і поступ розвитку території. Безперечно, що особливої ваги для громади набуває питання формування стратегії розвитку території, яка, у свою чергу, потребує активних і професійних учасників інфраструктурних та організаційних процесів: планування, обговорення, прийняття рішення, бюджетування проєктів та їх реалізація. Послідовність, прозорість і відповідальність учасників діяльності, яка впливає на результативність та становлення успішності громади. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 1 (24)
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject організація населення uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject development uk_UA
dc.subject organization of the population uk_UA
dc.subject interaction uk_UA
dc.subject public uk_UA
dc.title Інститути громадянського суспільства як суб’єкти управління розвитком територій uk_UA
dc.title.alternative Institutions of the civil society as objects of management of territorial development uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2020/ №1(24)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Показати скорочений опис матеріалу