dc.contributor.author |
Миколаєць, О. О. |
|
dc.contributor.author |
Mykolaiets, O. О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-10T10:56:34Z |
|
dc.date.available |
2020-11-10T10:56:34Z |
|
dc.date.issued |
2020-11-10 |
|
dc.identifier.citation |
Миколаєць О. О. Методологічні концепти державного регулювання під час формування державної соціальної політики / О. О. Миколаєць // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 1 (24).- С. 56 – 59 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4084 |
|
dc.description.abstract |
У статті визначено поняття «концепція соціальної держави» як офіційну систему поглядів держави, представників бізнес-спільноти та громадянського суспільства, яка має досягнутий між ними компроміс з приводу цілей, напрямів і методів оптимізації соціального розвитку країни і визначальні параметри стратегії реформ. У загальному вигляді концепція дійсно відображає соціальне призначення владних інститутів, механізми участі інших названих агентів реформ (громадянське суспіль-
ство і бізнес) у їх проведенні, прописує критерії оцінки заданих показників щодо соціальних реформ, а також способи реалізації останніх. Крім того, концепція соціальної держави – це не стільки політико-правовий комплекс заходів соціальної політики, скільки функціональна система кооперації між агентами соціальних трансформацій, призначенням якої є стимулювання проактивного реформування позиції індивіда, підвищення його добробуту як складового елементу суспільства загалом.
Запропоновано концептуальний підхід до соціальної політики, що передбачає також інституційний і функціональний аналіз суб’єкта і об’єкта соціальної політики в проблемному просторі для визначення оптимальної тактики, а також ресурсів і засобів для вирішення конкретних завдань. Так, комплекс ресурсів, пов’язаний з регулюванням відносин взаємного визнання, тобто з членством агентів модернізації в певних групах інтересів, прийнято називати соціальним капіталом.
Соціальний капітал є пріоритетом для антропогенного розвитку, оскільки на цей час багато держав світу, незалежно від наявності в їх основному законі пункту про прихильність ідеям соціальної держави, де-факто проводять свою соціально-економічну політику в позначеному ключі, керуючись декількома основними принципами соціальної держави.
Зазначено, що альтернативою сформованим уявленням про існуючу в світі систему відносин між агентами модернізації є концепція про соціальну державу активного постреформованого суспільства, яке характеризується політичною
стійкістю, соціально-економічним благополуччям, культурно-цивілізаційною самобутністю й іншими стратегічними можливостями для забезпечення завдань модернізації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 1 (24) |
|
dc.subject |
концепція соціальної держави |
uk_UA |
dc.subject |
система поглядів держави |
uk_UA |
dc.subject |
громадянське суспільство |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний розвиток країни |
uk_UA |
dc.subject |
параметри стратегії реформ |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні реформи |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна політика |
uk_UA |
dc.subject |
social state concept |
uk_UA |
dc.subject |
system of state views |
uk_UA |
dc.subject |
civil society |
uk_UA |
dc.subject |
social development of the country |
uk_UA |
dc.subject |
parameters of reform strategy |
uk_UA |
dc.subject |
social reforms |
uk_UA |
dc.subject |
social policy |
uk_UA |
dc.title |
Методологічні концепти державного регулювання під час формування державної соціальної політики |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Methodological concepts of state regulation in the formation of state social policy |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |