Репозиторий Dspace

Механізм адміністративно-правового регулювання державного управління у сфері забезпечення інформаційної безпеки України

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Яковлєв, П. О.
dc.contributor.author Yakovlev, P. O.
dc.date.accessioned 2020-09-03T08:04:14Z
dc.date.available 2020-09-03T08:04:14Z
dc.date.issued 2020-09-03
dc.identifier.citation Яковлєв П. О. Механізм адміністративно-правового регулювання державного управління у сфері забезпечення інформаційної безпеки України / П. О. Яковлєв // Правова позиція. – 2020. - № 2 (27). – С. 74 - 77 uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079(Online)
dc.identifier.issn 2521-666X (Print)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4045
dc.description.abstract Мета статті полягає в дослідженні сутності принципів адміністративно-правового захисту інвестицій. Так, статтю присвячено дослідженню принципів адміністративно-правового захисту інвестицій, зроблено спробу сформулювати і систематизувати інституційні та субінституційні принципи інституту адміністративно-правового захисту інвестицій та інвестиційної діяльності. Наголошено, що альтернативні механізми вирішення спорів, включаючи примирення (консиліацію), медіацію (посередництво), переговори (негоціацію), третейські суди, також доступні і все частіше використовується для вирішення комерційних спорів. Такі процедури є конфіденційними і не вносять свій внесок у розвиток інвестиційного законодавства, на відміну від судових справ. Коли спори вирішуються третейськими судами за межами країни, національні закони повинні гарантувати, що національні суди визнають та забезпечують виконання цих рішень відповідно до чинних міжнародних стандартів. З’ясовано, що підходи до укладення інвестиційних договорів розрізняються залежно від країни, часу, а також найбільш поширеними двосторонніми інвестиційними договорами та угодами про вільну торгівлю з інвестиційною складовою частиною. Під час вирішення питання про укладення міжнародної інвестиційної угоди органи державної влади повинні в першу чергу гарантувати, що вони мають можливість виконати зобов’язання та укладати угоди, що забезпечують досягнення цілей сталого розвитку. Зроблено висновок, що принципи інституту адміністративно-правового захисту інвестицій та інвестиційної діяльності являють собою основоположні начала, ідеї, установки, на яких базується правове регулювання даного інституту. Дані принципи в концентрованому вигляді виражають саму суть правового регулювання інвестування (особливо державного) і є елементом цього регулювання, оскільки являють собою основні керівні положення, що поширюються на всі відносиниякі складають предмет регулювання даного інституту. Вони також спрямовують розвиток та функціонування даного фінансово-правового інституту. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;;2020. - № 2 (27)
dc.subject інвестиції uk_UA
dc.subject інвестиційна діяльність uk_UA
dc.subject адміністративно-правовий захист інвестицій uk_UA
dc.subject принципи захисту uk_UA
dc.subject investments uk_UA
dc.subject investment activity uk_UA
dc.subject administrative and legal protection of investments uk_UA
dc.subject protection principles uk_UA
dc.title Механізм адміністративно-правового регулювання державного управління у сфері забезпечення інформаційної безпеки України uk_UA
dc.title.alternative Mechanism administratively legal adjusting of state administration in the field of providing of informative safety of Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2020/2(27)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись