Репозиторий Dspace

Правове регулювання маркетингової інформації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Котерлін, І. Б.
dc.contributor.author Koterlin, І. В.
dc.date.accessioned 2020-08-31T11:56:39Z
dc.date.available 2020-08-31T11:56:39Z
dc.date.issued 2020-08-31
dc.identifier.citation Котерлін І. Б. Правове регулювання маркетингової інформації / І. Б. Котерлін // Правова позиція. - 2020. - № 1 (26). – С. 48 - 51 uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079(Online)
dc.identifier.issn 2521-666X (Print)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4016
dc.description.abstract У статті аналізується поняття маркетингової інформації як правової категорії, маркетингової діяльності як управління підприємством, що ставить за мету завоювання й утримання ринків збуту продукції для отримання прибутків. Така діяльність здійснюється на основі збору і систематизації інформації, її утримання в межах комерційної структури або публічного поширення. У результаті розгляду маркетингового комплексу крізь призму правового регулювання визначається необхідність опиратися на законодавство, яке регламентує його складові частини стосовно інформації про товар, його збут, ціну, захист прав споживачів, внутрішнє управління підприємством та персоналом на основі збереження комерційної таємниці. У статті робиться спроба дати характеристику маркетингової інформації як правової категорії із зазначенням її основних ознак. Маркетингова інформація визначається як така, що сформована на основі системи взаємозв’язку осіб, технічних засобів і методичних прийомів, призначена для створення панівного становища на ринку на засадах збору, класифікації, аналізу, оцінки і поширення актуальної, своєчасної і точної інформації. Вона використовується з метою вдосконалення планування, конвертації її форм і нових знань про споживача та його потреби, контролю маркетингових заходів, надання її споживачам та суб’єктам публічного адміністрування. Маркетингова інформація включає також системи внутрішньої звітності, збору поточної інформації, її досліджень і аналізу. Розглядаючи законодавство, бачимо, що така інформація може бути як відкритою, так і з обмеженим доступом; тобто як із можливістю суб’єкта, що володіє маркетинговою інформацією, самостійно визначати доступ до неї, так і з імперативними засадами, визначеними законодавством щодо нерозголошення інформації. У статті порушуються проблемні питання належності та захисту інформації в інформаційних системах, захисту персональних даних та випадки неможливості віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом. Розглядаються основні нормативно-правові акти в цій сфері та проблемні питання, що не врегульовані законодавством. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;2020. - № 1 (26)
dc.subject маркетингова інформація uk_UA
dc.subject інформаційна система uk_UA
dc.subject доступ до інформації uk_UA
dc.subject комерційна таємниця uk_UA
dc.subject статистична інформація uk_UA
dc.subject соціологічна інформація uk_UA
dc.subject первинна та вторинна інформація uk_UA
dc.subject конфіденційна інформація uk_UA
dc.subject персональні дані uk_UA
dc.subject публічна інформація uk_UA
dc.subject інформація про особу uk_UA
dc.subject інформація про товар uk_UA
dc.subject презумпція відкритості інформації uk_UA
dc.subject marketing information uk_UA
dc.subject information system uk_UA
dc.subject access to information uk_UA
dc.subject commercial secret uk_UA
dc.subject statistic information uk_UA
dc.subject sociological information uk_UA
dc.subject primary and secondary information uk_UA
dc.subject confidential information uk_UA
dc.subject personal data uk_UA
dc.subject public information uk_UA
dc.subject information about person uk_UA
dc.subject information about goods uk_UA
dc.subject presumption of information accessibility uk_UA
dc.title Правове регулювання маркетингової інформації uk_UA
dc.title.alternative Legal regulation of marketing information uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2020/1(26)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись