Репозиторий Dspace

Рекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Олексенко, Ю. О.
dc.contributor.author Сидоренко, О. В.
dc.contributor.author Oleksenko, Y.
dc.contributor.author Sydorenko, O.
dc.date.accessioned 2020-08-26T07:01:18Z
dc.date.available 2020-08-26T07:01:18Z
dc.date.issued 2020-08-26
dc.identifier.citation Олексенко Ю. О. Рекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення / Ю. О. Олексенко, О. В. Сидоренко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №2 (68). - С. 147 - 153 uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079(Online)
dc.identifier.issn 2521-666X (Print)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3995
dc.description.abstract Сьогодні реклама міцно вкоренилася у свідомості споживачів та є невід'ємною складовою частиною діяльності компаній. Саме тому компаніям важливо розуміти, яку роль реклама займає в ефективному просуванні, та навчитися правильно використовувати маркетингові інструменти залежно від виду діяльності. У статті визначено суть та поняття реклами як невід’ємного елемента комплексу маркетингу на підприємствах. Охарактеризовано роль реклами в ефективному просуванні та надана її характеристика. Розглянуто основні наявні канали комунікацій та функції реклами. Визначено принципи, яким повинна відповідати рекламна кампанія. Здійснено аналіз ринку реклами та проведено дослідження щодо сприйняття реклами споживачами. З'ясовано, які критерії впливають на рішення про здійснення покупки. Охарактеризовано основні тенденції рекламної діяльності підприємств у сфері нерухомості. З’ясовано головні критерії, яким повинна відповідати реклама у сфері нерухомості. Визначено шляхи та напрями вдосконалення рекламної діяльності та надано рекомендації щодо покращення рекламної діяльності підприємств у сфері нерухомості uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №2 (68)
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject рекламна діяльністьі uk_UA
dc.subject рекламна кампанія uk_UA
dc.subject рекламне повідомлення uk_UA
dc.subject канал комунікації uk_UA
dc.subject сфера нерухомості uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject advertising activity uk_UA
dc.subject advertising campaign uk_UA
dc.subject advertising message uk_UA
dc.subject communication channel uk_UA
dc.subject real estate sphere uk_UA
dc.title Рекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення uk_UA
dc.title.alternative Advertising activity of the enterprise and directives of its improvement uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2020/2(68)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись