dc.contributor.author |
Зубачова, В. І. |
|
dc.contributor.author |
Урусова, З. П. |
|
dc.contributor.author |
Zubachova, V. |
|
dc.contributor.author |
Urusova, Z. |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-25T11:47:18Z |
|
dc.date.available |
2020-08-25T11:47:18Z |
|
dc.date.issued |
2020-08-25 |
|
dc.identifier.citation |
Зубачова В. І. Формування соціальних стандартів бізнесу шляхом становлення концепції сталого розвитку / В. І. Зубачова, З. П. Урусова // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №2 (68). - С. 128 - 132 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
(Print): 2521-666X |
|
dc.identifier.issn |
(Online): 2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3992 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність теми дослідження зумовлена проблемами корпоративної соціальної відповідальності управлінців, більш ефективного та безпечного розвитку бізнесу, соціального захисту робітників. Метою статті є дослідження корпоративної соціальної відповідальності як складника національного бізнесу та перегляд перспективних напрямів її розвитку в Україні, а також спроба дослідити перспективи практики використання концепції сталого розвитку на вітчизняних підприємствах.
Методика: використання статистичних даних для аналізу складу учасників Глобального договору ООН за типом організації та сферою діяльності, визначення особливостей соціальної відповідальності бізнесу. Результати роботи: переглянуто основні недоліки соціальної відповідальності бізнесу в Україні; визначено перспективи розвитку соціальної відповідальності бізнесу в Україні з використанням структурно-функціонального методу. Наукова новизна полягає у систематизації підходів та напрямів розвитку соціальної корпоративної відповідальності як сприяння сталому економічному розвитку. Практична значущість полягає у впровадженні основних положень концепції сталого розвитку за допомогою використання додаткового модулю до корпоративних інформаційних систем з інформацією про основні положення концепції сталого розвитку |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №2 (68) |
|
dc.subject |
корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) |
uk_UA |
dc.subject |
соціально відповідальний бізнес (СВБ) |
uk_UA |
dc.subject |
корпоративні інформаційні системи (КІС) |
uk_UA |
dc.subject |
сталий розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
партнерство |
uk_UA |
dc.subject |
реструктуризація |
uk_UA |
dc.subject |
corporate social responsibility (CSR) |
uk_UA |
dc.subject |
socially responsible business (CSR) |
uk_UA |
dc.subject |
corporate information systems (CIS) |
uk_UA |
dc.subject |
sustainable development |
uk_UA |
dc.subject |
partnership |
uk_UA |
dc.subject |
restructuring |
uk_UA |
dc.title |
Формування соціальних стандартів бізнесу шляхом становлення концепції сталого розвитку |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Formation of social standards of business through the formation of the concept of sustainable development |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |