Репозиторий Dspace

Цифровий маркетинг як основа сучасного бізнесу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Горященко, Ю. Г.
dc.contributor.author Ільченко, В. М.
dc.contributor.author Goryaschenko, Y.
dc.contributor.author Ilchenko, V.
dc.date.accessioned 2020-08-21T11:03:21Z
dc.date.available 2020-08-21T11:03:21Z
dc.date.issued 2020-08-21
dc.identifier.citation Горященко Ю. Г. Цифровий маркетинг як основа сучасного бізнесу /Ю. Г. Горященко, В. М. Ільченко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №2 (68). - С. 115 – 120 uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079(Online)
dc.identifier.issn 2521-666X (Print)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3989
dc.description.abstract Нагальною проблемою ведення сучасного бізнесу є відсутність релевантних інформаційних потоків між усіма учасника ми бізнесової діяльності – споживачами товарів або послуг (Інтернет-користувачами), виробниками і продавцями товарів (послуг). Для налагодження інформаційних потоків у сучасних умовах розвитку актуальним є широке використання мережі Інтернет і пристроїв, що надають доступ до неї (смартфонів, планшетів, ноутбуків), мобільних пристроїв, локальних мереж, інтерактивних екранів, цифрового телебачення, POS-терміналів. Вказані цифрові канали здатні забезпечити ефективне ведення бізнесу за конкретних умов, серед яких – легкість доступу всіх учасників підприємницької діяльності до ресурсу, активне залучення споживача у взаємодію з брендом, інтерактивність, відсутність територіальних обмежень під час реалізації маркетингових ідей, поширення Інтернету і мобільного зв’язку, можливість оперативної оцінки заходів бізнесу та управління подіями в режимі реального часу. Акцентовано увагу на тому, що без використання інструментів цифрового маркетингу бізнес спроможний створити лише мінімально життєздатний продукт або послугу uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №2 (68)
dc.subject цифровий маркетинг uk_UA
dc.subject Інтернет-маркетинг uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject конверсія uk_UA
dc.subject інструменти uk_UA
dc.subject комунікації uk_UA
dc.subject інформаційне суспільство uk_UA
dc.subject релевантність uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.subject digital marketing uk_UA
dc.subject Internet marketing uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject conversion uk_UA
dc.subject tools uk_UA
dc.subject communications uk_UA
dc.subject information society uk_UA
dc.subject relevance uk_UA
dc.subject business uk_UA
dc.title Цифровий маркетинг як основа сучасного бізнесу uk_UA
dc.title.alternative Digital marketing as the basis of modern business uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2020/2(68)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись